Erikoiskoukeroita aakkosten sijaan, missä vika?

Missku

Ongelmaksi ilmeni että koneeni kirjoittaa vain erilaisia koukeroita vaikka pitäisi aakkosia kirjoittaa! Missä mahtaa olla vika... Olisiko kovalevyssä tai emolevyssä. Sama ongelma toistui vaikka asensin kokonaan mac os x:n koneelleni. Auttakaa

4

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos suomi tosiaan on valittuna kieleksi ja näppäimistö suomalaiseksi, en kyllä ymmärrä ollenkaan. Onko? Vähän epäilen. Macin saa helposti kirjoittamaan vaikka mitä uiguuria, ja takaan että koukerot on silloin aika merkillisiä.

Kovalevy- tai emolevyviat eivät yleensä ilmene tällä tavalla...

• Missku

Miten saan vaihdettua näppäimistön kielen. Asensin koko ohjelman uusiksi ja alussa pyytää että missä maassa olen ja sen jälkeen että mikä kieli ja laitoin että suomi! Kokeilin saman yrityksen myös että asun suomessa ja näppäimistön kieleksi englanti. Samankaltaista koukeroa tulee mutta vähän eri näppäimistä... Missä vika. Ei ole eka kerta. Ensimmäisellå kerralla meni ohi kun odotin yön yli ja käynnistib uudestaan mutta ei nyt? Mitä tehdä? Normaali kursorihan on tolppa mutta tässä minulla se on ensiksi hetken aikaa aaltosulku ja myöhemmin plusmerkki. Myös käynnistys ei tapahdu normaalisti. Joudun aina valitsemaan levyn miltä käynnistän vaikka vaan yksi levy ja yksi mac os x. Koneen näppäimistön led valot vilkkuvat välillä kun yritän käynnistää??

• Missku

Taisin löytää vian kaveri mäcin avulla. Minulla taitaa olla alt näppäin rikki ja näin jumittunut päälle ja siks kirjoittaa outoja kirjoituksia.

• Sehän selittäisi. Tällaisia on kyllä melko mahdotonta arvata pääsemättä koneelle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7495
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3645
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      38