Itselläni bricanyl, symbicort, singulair... nyt oon koittanu heiniksiä allergiaan mut eipä tehoa. Astma tuntuu olevan pahentunut paljon. Mitä lääkkeitä te käytätte ja mitkä ovat osoittautuneet hyviksi? Olen 26v mies ja oireet alkoivat 2-vuotiaana. Haluaisin vain tietoa vaihtoehtoisista, näillä lääkkeillä kun mennyt koko ikäni. Painesumutteita joskus nuorempana käyttänyt, ilmeisesti tehokkaampia mutta niitä vaikea kantaa mukana. Onko singulairia tehokkaampaa lääkettä allergiseen astmaan? syön sitä 10mg päivässä.
Mitä lääkitystä käytätte?
2
217
Vastaukset
- Symbicort Fortistiii
Symbicort Forte, montelukasti, retafyllin (teofylliini), Prednisolon, Bricanyl 0,5mg
johan helpottaa. Viimeistään Prednisolon auttaa:)
Käynti keuhkolääkärillä voisi olla aiheellinen.
Käythän säännöllisesti lääkärillä astmaseurannassa? - Rova-Jaska
Olen 55-vuotias mies, 75 kg ja 175 cm. Olen sairastanut allergista astmaa vuodesta 2002.
Hoitava lääke on Pulmicort 200 mikrogr/2 kertaa/vrk. Avaavana on Ventoline 200 mikrogr tarvittaessa.
Flunssan yhteydessä pitkään jatkuneeseen, sitkeään ja limaiseen yskään olen joutunut yleensä hakemaan Prednisolon-kuurin.
Olemme erilaisia, myös astmamme ovat erilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184