Moi.
Onko kellään kokemusta firmasta nimeltä promotion point? Tai ständimyynnistä yleensä?
Lentokentällä olis tarjolla ständimyyjän paikka, tuotteena joko Hesari tai American express. Ekalta kuukaudelta takuutuntipalkka 6e/h provikka, minkä jälkeen palkkaus perustuu pelkkään provisioon.
Elättääkö ständimyyjänä itsensä?
Promotion point
6
3715
Vastaukset
- vitamiinit
Itseäni kiinnostaisi myös ständimyyjän työ. Tuotteena olis joku terveystuote ja palkka myös provisiopohjainen. Onko jollain kokemusta ständimyynnistä?
- höpsykkä
Itse olen jo jonkun aikaa tehnyt monenlaisia ständimyyntejä. Mukavaa hommaa jos myynnistä tykkää. Provikkapohjaisena saa hyvääkin palkkaa jos on myyntihenkinen oikeasti luonteeltaan. Itse olen ollut vain tuntipalkallisena, sillä en halua riskeerata ainoaa toimeentuloani jos olisin provikalla.
- CeeBee
On ne ainakin mulle viä palkkoja rästissä, monen kuukauden jälkeen... Yli 15 sähköpostia, niin sitten homma melkein toimii.
- Standby
Ceebee, joko olet palkkasi saanut. Harkinnassa työkeikka.
- Anonyymi
Älkää missään nimessä hakeutuko tähän firmaan, pomona ulkomaalaisia jotka ei puhu suomea. Huono palkka ja esimiehet surkeita.
- Anonyymi
Pelkkiä positiivisia kokemuksia Promotion Pointista.
Sanomien tuotteita ollut myynnissä ja kauppa kävi hyvin ennen koronan vaikutuksia. Suosittelen tätä paikkaa kun ständimyynti on jälleen mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256