Nykäsen Matin entinen valmentaja.
Hän kehuu Harri Ollia hänen ponnistustekniikkaansa ja laskuasentoa mikä pitää olla syvä.
Maailmassa on tietyt hyppääjät jotka ponnistaa syvästä asennosta ja he ovat usein niitä jotka menestyvät myös parhaiten.
Suomalaiset eivät ponnista syvästä asennosta.
Pulli valmennukseen, hänellä on tieto-taito korkeaa luokkaa.
Myös sydän on mukana tekemisessä ja hän on reilu myös hankalia tyyppejä kohtaan kuten Harri Olli tai ennen oli Matti Nykänen hankala tapaus.
Hän ei savustanut ulos Nykästä ennen aikoinaa, mut nykyään Olli savustettiin ulos joukkueesta, Olli on kuitenkin ehdottomasti yksi lahjakkaimpia Suomalaisia mäkihyppääjiä, voittihan hän MM-Hopeaa muistaakseni ja lukuisia hienoja esityksiä Lentomäistä.,
Matti Pulli on NERO
juha82222
3
153
Vastaukset
- neropattiselkä
hän on nero mies toisinkuin sinä...
- juha82222
no en mä tässä itseäni neroksi väitäkään mut kyllä mä urheilusta HYVIN tiedän, entinen urheilija olen.
- nvbgfbngf
juha8222 puhuu asiaa. Sitäpaitsi onhan noita ongelmatapauksia ollu ennenkin. Norjalla Lars Bystöl,Slovenial Primoz Peterka.
Ja muistakaa 90-luvun Toni Nieminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748