Viron lomakeskukset?

Hempuli555

Hei!

Minkänimisiä ovat Viron suosituimmat lomakeskukset?

Tarkoitan kuin Suomessa esimerkiksi Yyteri, Airisto tai Kalajoen Hiekkasärkät.

Aikomuksena perheen kanssa löytää Virosta lomapaikka kesäksi 2011 (viikoksi). Suomessa majoitus vaan tuppaa maksamaan 1000e/vko joten ajatuksena lomailla hieman edullisemmin ja Virossa...

3

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justers ee

katso estcott tai www.traveller.lv

etelä-viro mukavampi ja edullisempi

• vastauksienantaja

"Tarkoitan kuin Suomessa esimerkiksi Yyteri, Airisto tai Kalajoen Hiekkasärkät."

Noita lähinnä on Pärnu. Muita kesäisiä lomakohteita ovat Kuressaari (ja Saarenmaa yleensäkin) sekä Haapsalu. Hiienmaatakin voinee suositella.

Ja Tarttohan on muulla tavoin käymisen arvoinen ja suosittu.

• Pärnua teille

Pärnu varmaankin olis teidän perheelle sopiva kohde, jos etsitte jtn Yyteri yms. juttua. Pärnussa on myöskin mahdollisuus shoppailla, bilettää ja hyvä ranta kun taas Saarenmaalla, Hiidenmaalla ja Haapsalussa ei ole oikeen mitään rantaa silleen ja shoppailu/biletysmahkut aika pienet. Mutta en kyllä tiedä minkälaista lomaa etsitte. Shoppailua, kaupungin hulinaa ja biletystä oman vuokrakämpän kera ja ranta lähellä? Vaiko rauhallisempaa maalaisidylliä kaukana kaupungeista ja kyläkauppa, oma vuokrakämppä siinä rannan vieressä vai elämää pikkukaupungin (Kuressaare, Kärdla, Haapsalu) lähistöllä? Mutta teidän perheelle sopivin kohde on varmasti se Pärnu. On kunnon ranta ja hyvät palvelut! Itse menisin kyllä varmaan Tarttoon kun ei minua rannat oikeen kiinnosta :D mutta Pärnussa vois kyllä olla ihan kivaa :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe