Kevät tulee ja on aika ottaa pieni projekti kevään iltapuuhiksi. Tarkoituksena on muurata väliseinätiilistä ko.pyydys. Ja jos kaikki toimii, niin Kota pyydyksen kyljessä olisi piste iin päälle, mutta....Kestääkö ko.tiili lämmön? jäi muutama letka ylimääräiseksi. Ja onko kevään "jalopeurat" tehneet savustusuunia tiilistä? Olen usein itse keksinyt kaikkea mukavaa mutta nyt menee sormi suuhun kun en ole muurauksia paljon tehnyt. Kuvista pystyy hyvin hahmottamaan, joten linkkejä ja tee se itse unelmia haluaisin kuulla ja nähdä.
T. Kuhan saivat!
Savustusuuni/ Grilli
Tein itse ja säästin
1
1229
Vastaukset
- poiuytrewq
Jos väliseinätiilet ovat esim kahitiiltä, eivät kestä tulipesässä.
Vala 5-10 cm kakku betonista, vähän rautaa sekaan.
Muuraa kahista päälle savustusuunin ulkokuoret ja tulitiilistä sisään tulipesä osuus. Tuhkapesä ja arina sopivalle korkeudelle.
Muurauslaastia löytyy säkittäin r-kaupasta. Pienet määrät laastia voi pyörilellä muovin päällä. Muurauskauha, vasara ja saumarauta halpahallista helpottaa työskentelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038