Kuinkakohan kauan menee, että tuon näytepakkauksen saa?
Olen tilannut sen jo viikkoja sitten, mutta ei vain ole näkynyt postilaatikossani.
Olisi niin kiva päästä kokeilemaan tätä uutuutta.
Näytepakkaus
odottavan aika
4
690
Vastaukset
- jessi-
Sama juttu minulla, ei ole pussukkaa näkynyt. Toivottavasti ei ole mikään perätön mainos kikka.
- jesse63
sama juttu ei ole vaan näkynyt näyte pusseja
- Jokunen__
Kenties kerätään vain kirjoittajien henkilötietoja, eikä aikomuskaan ole lähettää tota pussia?
Kohta "tilaajat" sitten saavat kohdennettuja mainoksia seksi jne... firmoilta riippuen millaisia viestejä on tänne Suomi24 kirjoittanut. - 54tr
no mulle on kyllä jo tullut, tais saapua 12.4.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174