Mistä saan oikeesti MJ pussilakanat!?!? oon penkonu puol nettii ja ei vaan löydy...-.- yhet löyty suomenkielisiltä sivuilta, ja nekin oli vaan sellaset mihin oli piirretty mini Michael, ja kaiken huipuksi ne makso neljäkymppiä!!! Maksaisin varmasti neljäkymppii tai enemmänki jos vaan löytäis sellaset MJ lakanat joihin olis painettu oikea Michaelin kuva! Ja englannin kielisiltäkin sivuilta olen yrittänyt penkoa, mutta ei ole ainakaan löytynyt vielä... kaikkea mahdollisia enkun kielisii hakusanoja oon yrittäny kokeilla mut ei siltikään löydy... et jos voisitte linkittää enkun/suomen kielisii sivustoja jossa myydään MJ pussilakanoita, tai laittaa mahdollisii hakusana vinkkejä, tai jos itte olette hankkinu sellaset niin mistä ootte ostanu ja paljon on maksanu ja ja... no kyl te tajuutte! :D
oikeesti auttakaa....!
MJ<3
3
377
Vastaukset
- heidi321
Mulla ois myytävänä Bad pussilakana ja tyynyliina
- In bed with MJ
Teetä ite. On monia Iiikkeitä joihin voi viedä "oman" kuvan ja painattaa sen mukiin, avaimenperään, t-paitaan tai mihinkä tahansa kankaaseen.
- täältä löytyy
tältä sivustolta voi tilata. Ei oo suomesta, mutta silti...
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&ved=0CEcQFjAH&url=http://www.aliexpress.com/store/group/Michael-Jackson-Bedding/320752_211655850.html&ei=3vWLUZ-RMIri4QTXgoCoCA&usg=AFQjCNF1WfQ9DKm6bL5sngmnFIaUxR112w&bvm=bv.46340616,d.bGE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184