Paljonko suunnilleen maksaa jakopääremontti kyseiseen Vectraan?
Vectra 2.2 01
8
282
Vastaukset
- Kaikki maksaa
jos jakopää hihnalla niin 295€ näyttäin olevan Metro-Auton tarjous hinta, mutta jos jakopää on ketjulla, niin soita ja kysy.
- rempan teettäny
N.700€
- Opeliko
2.2 ainoastaan ketjulla.
Miksi pitää rempata? - Katkolle
Niitäkin on katkeillu, jos ei ole jo "korjaussarjaa" vaihdettu
- rempan teettäny
ei aina katkea ketju se on yleisempi vika et kiristin antaa periksi ja jako pääsee hyppäämään yli.
- YH- miäs
rempan teettäny kirjoitti:
ei aina katkea ketju se on yleisempi vika et kiristin antaa periksi ja jako pääsee hyppäämään yli.
Monesti näissä 2.2yh-moottoreissa on jakopään ketjun katkeamiseen/ ylihyppäämiseen vikana väärä öljysuodatin. Tarvikesuodattimesta lähtee jonkinverran, -ainakin joskus,- nöytää, joka tukkii öljyreijän kiristimelle.
Käytä aina alkuperäistä öljynsuodatinta!
Näin neuvoi minua kokenut Opel korjaaja, kun tulin vieneeksi hänelle huoltoa varten tarvikesuodattimen, ei suostunut laittamaan paikalleen, vaan haki itse siihen alkuperäis- suodattimen! - kiitti vinkistä
YH- miäs kirjoitti:
Monesti näissä 2.2yh-moottoreissa on jakopään ketjun katkeamiseen/ ylihyppäämiseen vikana väärä öljysuodatin. Tarvikesuodattimesta lähtee jonkinverran, -ainakin joskus,- nöytää, joka tukkii öljyreijän kiristimelle.
Käytä aina alkuperäistä öljynsuodatinta!
Näin neuvoi minua kokenut Opel korjaaja, kun tulin vieneeksi hänelle huoltoa varten tarvikesuodattimen, ei suostunut laittamaan paikalleen, vaan haki itse siihen alkuperäis- suodattimen!Onko esim. Motonetin Opel-suodattimet alkuperäisiä, paketti ainakin ihan Opel merkeillä varustettu?
- yh-mies
kiitti vinkistä kirjoitti:
Onko esim. Motonetin Opel-suodattimet alkuperäisiä, paketti ainakin ihan Opel merkeillä varustettu?
Sitä en tiedä, onko motonetin suod. alkuperäisiä, metro-autosta saat varmasti alkuperäisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184