Eli ostin tässä pari kuukautta sitten Trustin minikokoisen (100 x 75) piirtopöydän ja olisi kysyttävää sen paineentunnistuksesta. En ole nimittäin aivan varma mistä voin säätää sitä. Joskus pöytä asettaa asetuksen itse siten, että kun painan kynällä kevyesti, jälki on himmeää ja kun painan kovasti, jälki on tummaa. Joskus kuitenkin paineentunnistus ikäänkuin menee itsestään pois päältä eli ei ole väliä, miten hellästi painaa, jälki on aina tummaa.
Haluaisin siis tietää, mistä ja miten tätä asetusta voi muuttaa, jos se edes on mahdollista. Ja onko mahdollista vaihdella tätä asetusta, sillä tarvitsen kumpaakin toimintoa piirtäessäni.
Kysymys Trustin piirtopöydästä
3
154
Vastaukset
- asetuksistavaan
No, eikös sulla ole se Conrollipaneeli jossakin??
Jos asetuksia ole missään niin todenn. sulla ei ole ajureita asennettu. - Aiheen aloittaja
Ajurit asennettiin ensimmäisenä, joten siitä ei ole kyse. Se ei myöskään selittäisi miksi se paineentunnistus toimii satunnaisesti. Olen ladannut ajurit uudelleen useampaan otteeseen (viimeksi muutama minuutti sitten) ja olen kyllä poistanut vanhat ensin. Muutosta ei tapahdu.
- yksartistivaan
Itselle ostin kokeeksi kanssa tuonTrustin enkä tykännyt, muistaakseni juuri tuo tuntuma oli siinä jotenkin hakusessa joten annoin lapselle pc piirtelyyn.
Wacom on kyllä ainoo oikea ja niistä Bamboo on melkein yhtä halpa kuin Trust mutta dekadia parempi laatu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707