800 cc menopeli tulee myyntiin ensivuonna. Näyttää ihan makeelta, ostoslistalle heti jos vaan hinta on jotenkin kohtuullinen. Suomessa ehkä liian kallis.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=429805
Uusi "scootteri" BMW:ltä
8
352
Vastaukset
- mitä luulet
on se skootteri enkä ostais ku variaattori vie helvetisti tehoi :D
- 87k
Itse ajelin juuri uudella Nissan Micralla, siinä oli 1200cc kone ja variaattori, aika hyvin kulki, melkein paremmin kuin mun oma 1600cc Ford, missä on perinteinen neljä portainen tomaattiaski
- Uutta suunnitellua?
87k kirjoitti:
Itse ajelin juuri uudella Nissan Micralla, siinä oli 1200cc kone ja variaattori, aika hyvin kulki, melkein paremmin kuin mun oma 1600cc Ford, missä on perinteinen neljä portainen tomaattiaski
Hmm, koskas Nissan tai Ford on tehnyt moottoripyöriä, en ole sellaisiin vielä törmännyt
- 87k
Uutta suunnitellua? kirjoitti:
Hmm, koskas Nissan tai Ford on tehnyt moottoripyöriä, en ole sellaisiin vielä törmännyt
Nissan tuskin on moottoripyöriä tehnyt, mutta eikös Ford ole muutamia joskus tehnyt?
Nuo mainitsemani esimerkit olivat autoja, ja näissä juuri huomattiin että variaattori on parempi kuin neliportainen tomaattiaski tai manuaali
- pakko saada
vaikka se maksais satatuhatta egua,niin PAKKO saada!! rahaa saa pankista,ja tässä konkurssissa se ei meinaa enää mitään. se mitä en itse pysty maksamaan,niin maksakoon loput eu-kansalaiset,kuten suomi,saksa,jne.....pääasia on että MINÄ saan haluamani!!!
- T-max ??????????????
Saattaa olla kallein Kiinan skootteri
- ;-)
ohi meni, hahhaahha!
- T-max!!!!!!!!!!!!!!!
Luuletko sitä Saksalaiseksi (kuukle tietää)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107050- 954561
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524317Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493657- 513628
- 1923555
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502633
- 302041
- 131974