Moro kaikille rahtikavereille! Semmosta vaan kyseleen tulin että kuinkas kovasti huutelette yleensä LA-puhelimella eli onko LA kovassa käytössä? Ite oon ollu aina LA-mies ja tykkää huutella sinne ja kaikille tutuille. Hiton hyvä kapine kun vaan on antennit kunnossa.
Terse!
7
280
Vastaukset
- 87k
Voi kuule, ei sellaisia nykyjään kuskit käytä juuri ollenkaan.
Kato nykyjään kun on käytössä sellainen järjestelmä kuin "kännykkä" ja yhteisiä viestejä varten on firmoilla erilaisia tietojärjestelmiä, joiden kautta näkee sitten autojen sijainnit, sekä voi lähettää viestejä kaikille/vain yhdelle yms.
Eli vastaus on: ei ole- ei länkkyä?????
Oletko hölmö?
Vastaus: ILMEISESTI OLET!
- Rahti-Spede
Jaaha,ylläpidon mielestä rahtaritakista,puukengistä eikä ketjullisesta lompakosta saa kirjoittaa tällä palstalla. Turha kuvitella että Suoli24-foorumin ylläpitäjiä olisi ohjeistettu samanlaisilla ohjeilla mitä tulee kirjoitusten valvontaan. Liikenne-palstalla saa kirjoittaa ihan mitä törkyä haluaa mutta kuorma-.auto-palstalla deletoidaan kirjoitukset jotka hyvin läheisesti liittyy raskaankaluston porukan toimiin. Hohhoijaa....
- stop sensuurille!
Joo saman oon huomannu. No, eipä tänne enään kukaan kirjottelekaan. Kun kaikki sensuroidaan.
- lissää lervua!
Kaikki tosi nastat lervojututkin heitetty pittiavaruuteen.
- Lervontietäen
LERVO ainakin toimittaa asiaansa aina LA:ssa.
- akateemikko
ainoastaan nysäkulli läskimahat omistaa la puhelimen.ja ja puukenkäpellet senku pitää hörönaurua tyhmille jutuille ,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251