Selasin eilen miesten profiileja, ja silmille hyppi tällainen yksityiskohta: huomattavan monen profiilin otsikossa tai ensimmäisillä riveillä on jotain sellaista kuin "seuraa syksyyn", "kesä meni jo mutta ehkäpä löydän sinusta seuraa syksyn pimeneviin iltoihin", "talvi on tulossa, haluaisin käpertyä oman kullan kainaloon".
Eihän tämä nyt suuri asia ole, mutta vähän surkuhupaisaa. Nuohan oikein huutavat: kierrän täällä ikuisessa silmukassa enkä ole löytänyt ketään.
Kannattaa joskus päivittää profiilia, tai laatia tekstistä sen verran ajaton ettei se heti vuodenaikojen vaihtuessa vanhene.
Pikku vinkki profiilin laatijoille
34
668
Vastaukset
- ...........
sä oot vissiin satakunnasta, kun olen samoihin ilmoihin törmännyt :D
- ehhehhheee
Kyllä näitä vastaavia ilmoja löytyy varsinais-suomestakin lukematon määrä :)
- eräsnainenvaan
Minä olen pk-seudulta. Ovat sitten näköjään koko maan laajuinen ilmiö :D
- nainen 43v.
Joo ihan saman olen huomannut...jos ei tiedä edes mikä vuodenaika on menossa niin aika huonolta näyttää toi naisen löytyminen...kyllä pitäs sentään välillä päivittää profiiliaan...ja nämä "syksyn" miehet on kuitenkin onlinessa lähes päivittäin...mutta ei näköjään hoksottimet pelaa...
- Daami69
Pirkanmaalla ihan sama juttu. Ja jos mainitaan vuodenaika, tulee vähän sellainen tunne että eikö tässä ole mitään tsänssejä koko loppuelämän suhteelle, kun miekkonen kaipaa seuraa vain kevääksi, kesäksi tai syksyksi. Talvellahan tietenkin kaikki nukkuvat talviunta (päätellen ainakin siitä että en saanut vastauksia juuri ollenkaan ennen kuin tuli maaliskuu).
- .........
toisaalta... vois niitä kuviakin päivitellä. Mulla oli profiili pois monta kuukautta, mutta ne samat naamat on täällä samoilla kuvilla vieläkin. Et jos haetaan seuraa, niin eikö voisi laittaa tuoreempaa kuvaa kuin vuodelta nakki?
- Hemmovaan
Niin ja itselle on tullut vastaan naisia...joilla vielä 4-5 vuodenkin päästä lukee, profiilissa... "tässä on sinkkuiltu tarpeeksi ja alkaa jo maistuu sinkkuilu puulta".......heh....
Mikähän siinä mättää???.......Miehiä kun on reippasti enemmän kuin naisia, mut silti ei vaan "puutavaran" tilalle löydy muuta järsittävää:).
Ehkä olisi ainakin se kuva hyvä päivittää...ja samalla ajatus maailma:). - 14+16
Näitä samoja juttuja löytyy ihan yhtälailla naistenkin profiileista. Milloin puhutaan kesästä, syksystä, talvesta, keväästä, vaikka vuodenaika on joku ihan toinen. Toinen juttu minkä on aina joskus huomannut on se, että joku nainen kertoo profiilissaan kuinka on esim. 26-vuotias. Kummasti profiilin ikätiedon mukaan on kuitenkin esim. 28-vuotias tai päälle. Eli tosiaan ihan yhtälailla puolin ja toisin unohtuu se oman profiilin päivittäminen. Tuossa sattumalta eilen huomasin Helsingistä erään naisen vaihtaneen viimein kuvansa. Ollut samalla kuvalla täällä niin kauan kuin muistan ja se on jo monta vuotta. Profiilin teksti taisi edelleen olla sama :D
- puumanainen aina
Juu, ja nimimerkki saatta olla olli-kolli-32v ja ikää onkin miehellä 39!
Älkää takertukoo liikaa noihin pikkuseikkoihin.
Voi hyvinkin olla että kyseiset profiilin tekijät ovat vain huonoja ilmaisemaan itsensä tekstin muodossa vaikka olisivat livenä kuinka mahtavia tahansa.
Moni kokee itsestään kirjoittelun noloksi tai peräti erittäin vaikeaksi.
Antakaa heille mahdollisuus ja pistäkää vaikka joku kiva viesti heille.
Siitä on enemmän hyötyä kun kritiikistä niinsanotusti selän takana.
Kaunista kevättä teille kaikille ;o)- mies 41v alkoton
kysymys naisille: oletteko aloitteellisia kirjoittelun suhteen herkemmin jos profiili ja nimi merkki on uusi.
profiilini on ollut muutaman kuukauden suomi24:ssa ja yksikään daami ei ole aloittanut viestittelyä onneksi kuitenkin noin joka kolmas on vastannut minun viestiini. - Daami69
mies 41v alkoton kirjoitti:
kysymys naisille: oletteko aloitteellisia kirjoittelun suhteen herkemmin jos profiili ja nimi merkki on uusi.
profiilini on ollut muutaman kuukauden suomi24:ssa ja yksikään daami ei ole aloittanut viestittelyä onneksi kuitenkin noin joka kolmas on vastannut minun viestiini.Pitkään tyrkyllä olleelle miehelle ei ehkä tule kirjoitettua, koska sitä miettii että tuo on jo takuulla nähnyt minut täällä ja jos se ei ole ennenkään minusta kiinnostunut (ja ottanut itse yhteyttä), niin ei se ole vieläkään.
Muutamalle tyypille joiden lärvi on ollut lähes vuoden täällä (en tiedä onko ollut aiemminkin kun tuo vuosi on se aika minkä itse olen ollut!) olen kirjoitellut ja keneltäkään en ole saanut vastausta.
Voinee siis päätellä että ns. vakkarit ovat aivan samanlaisia kuin minä eli kokevat erittäin harvan kanssa sopivansa yhteen. Ellei sitten tappiomieliala ole syy siinä etteivät jaksa kiinnostua enää kenestäkään.
Naisena jos lopettaa profiilin ja avaa uuden niin läjähtää heti useita vastauksia (ja kaikki väärän ikäisiltä, väärältä alueelta ja väärän kokoisilta että ihan sama...) Jos on pidempään saman profiilin ja nikin kanssa niin koittaa aina autiuden kausi että mistään päin ei tule mitään viestiä. Ainakin jos on tällainen vanha harppu kuin minä. - keelo
Daami69 kirjoitti:
Pitkään tyrkyllä olleelle miehelle ei ehkä tule kirjoitettua, koska sitä miettii että tuo on jo takuulla nähnyt minut täällä ja jos se ei ole ennenkään minusta kiinnostunut (ja ottanut itse yhteyttä), niin ei se ole vieläkään.
Muutamalle tyypille joiden lärvi on ollut lähes vuoden täällä (en tiedä onko ollut aiemminkin kun tuo vuosi on se aika minkä itse olen ollut!) olen kirjoitellut ja keneltäkään en ole saanut vastausta.
Voinee siis päätellä että ns. vakkarit ovat aivan samanlaisia kuin minä eli kokevat erittäin harvan kanssa sopivansa yhteen. Ellei sitten tappiomieliala ole syy siinä etteivät jaksa kiinnostua enää kenestäkään.
Naisena jos lopettaa profiilin ja avaa uuden niin läjähtää heti useita vastauksia (ja kaikki väärän ikäisiltä, väärältä alueelta ja väärän kokoisilta että ihan sama...) Jos on pidempään saman profiilin ja nikin kanssa niin koittaa aina autiuden kausi että mistään päin ei tule mitään viestiä. Ainakin jos on tällainen vanha harppu kuin minä.Mielestäni ei ole ihan noin miten sanot, että olisi jo kaikki nähnyt. Minulla on useamman vuoden vanha profiili. Olen välillä miettinyt, että kuinkakohan moni sen asian oikeasti noteeraa ja kuinkakohan moni vielä sen vuoksi jättää ottamatta yhteyttä tai ehkä jopa jättää vastaamatta tekemiini aloitteisiin. Olen siis miettinyt, että pitäisiköhän minun tehdä uusi profiili. Tekisikö se minusta heti kiinnostavamman? Se olisi siis profiilinia uudempi, mutta sitten taas enkö minä ole edelleen minä eli sama ihminen kuin sen vanhemmankin profiilin takana?
On totta, että ajoittain teen hakuja ja käyn katsomassa naisten profiileja. Jotkut profiilit tietysti aina ajoittain kiinnostaa ja yleensä tällaisille kirjoitan. Täytyy kuitenkin sanoa, että ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on siksi paljon naisten profiileja, että vaikka olenkin ollut täällä palvelussa pidempään, niin en ole mitenkään tarkasti käynyt ja syynännyt palvelun jokaikistä naisprofiilia läpikotaisin. Tsekkailen joitain sieltä ja täältä. Monesti saattaa löytyä montakin ihan ok profiilia, joihin voisi vaikka kirjoittaakin. Mielestäni profiili ei kuitenkaan kerro kovinkaan paljoa ihmisestä, joten en halua kovin tarkkaan tehdä lopulta sitä rajausta vain yksinomaan profiilin perusteella. Yritän suhtautua tähän touhuun mahdollisimman avoimesti. Joku kertoo profiilissaan enemmän, toinen vähemmän. Toisesta saa enemmän irti, toisesta vähemmän. Saattaa kuitenkin hyvin olla, että joku niistä vähemmän kertoneista onkin se oikea ihminen. Toki joku profiili ei välttämättä selvästi kiinnosta lainkaan. Mutta hyvin moni on ehkä sillä neutraalillakin alueella ja ei vain nyt syystä tai toisesta ole tullut kirjoitettua juuri näille. Tai vaikka joku profiilisi olisi itse profiilina mielenkiintoisempikin, niin ei vain ole sattunut tällaista vielä huomaamaan. Profiilejakin kun tulee ja menee, jollakin on välillä profiili suljettuna, vaikka se omakin olisi vähän vanhempi.
Mielestäni on siis jokseenkin hölmöä tehdä oletusta, että jos minulla on vanhempi profiili ja minä en ole jo lähestynyt niin se tarkoittaisi samaa kuin että minua ei kiinnosta. En välttämättä ole edes nähnyt profiiliasi tai sitten en vain syystä tai toisesta ole kirjoittanut juuri sinulle, kun niitä profiileja kuitenkin on aika monta. Valintoja kuitenkin joutuu tekemään aika summan mutkiassa kenelle lopulta kirjoittaa eikä se suoraan tarkoita sitä, että joku muukin ei silti voisi kiinnostaa. Mielestäni tässäkin kuten monessa muussakin elämän asiassa pätee se, että asian tietää parhaiten ottamalla selvää. Eli siis jos joku profiili sinua kiinnostaa, niin ei kun viestiä sinne vaan vaikka olisi vanhempikin profiili. Kyllä minä sitten ilmoitan olenko kiinnostunut vaiko en. Ja siis nimenomaan vastaan jokaiseen asialliseen viestiin.
Mielestäni kiinnostus voi lähteä liikkeelle myös siitä, että toinen ilmaisee kiinnostuksensa ja avaa keskustelun. Monesti on aika vaikeaa kiinnostua juuri jostain sattumanvaraisesta profiilista. Profiilin takana oleva ihminen tietää itsestään huomattavasti paljon enemmän ja varmasti moni on paljon muutakin kuin mitä profiilissaan pystyy koskaan tuomaan toisille esille. Välillä on ehkä sellainen fiilis, että oletetaan ihmisten jotenkin näkevän sen profiilin lävitse. Mutta sinnehän ei voi nähdä kuin ihan oikeasti tutustumalla. Pääsääntöisesti ihmisten profiilit näissä palveluissa vaan ovat aika lailla samanlaisia yksi toisensa perään, joten se valinta kenelle kirjoittaa ei välttämättä ole niin selkeää. Etenkin kun se profiili ei tosiaan ole kuin se pieni osa ihmistä.
Tässä pohdintaa profiileista omalta osaltani :) - Daami69
keelo kirjoitti:
Mielestäni ei ole ihan noin miten sanot, että olisi jo kaikki nähnyt. Minulla on useamman vuoden vanha profiili. Olen välillä miettinyt, että kuinkakohan moni sen asian oikeasti noteeraa ja kuinkakohan moni vielä sen vuoksi jättää ottamatta yhteyttä tai ehkä jopa jättää vastaamatta tekemiini aloitteisiin. Olen siis miettinyt, että pitäisiköhän minun tehdä uusi profiili. Tekisikö se minusta heti kiinnostavamman? Se olisi siis profiilinia uudempi, mutta sitten taas enkö minä ole edelleen minä eli sama ihminen kuin sen vanhemmankin profiilin takana?
On totta, että ajoittain teen hakuja ja käyn katsomassa naisten profiileja. Jotkut profiilit tietysti aina ajoittain kiinnostaa ja yleensä tällaisille kirjoitan. Täytyy kuitenkin sanoa, että ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on siksi paljon naisten profiileja, että vaikka olenkin ollut täällä palvelussa pidempään, niin en ole mitenkään tarkasti käynyt ja syynännyt palvelun jokaikistä naisprofiilia läpikotaisin. Tsekkailen joitain sieltä ja täältä. Monesti saattaa löytyä montakin ihan ok profiilia, joihin voisi vaikka kirjoittaakin. Mielestäni profiili ei kuitenkaan kerro kovinkaan paljoa ihmisestä, joten en halua kovin tarkkaan tehdä lopulta sitä rajausta vain yksinomaan profiilin perusteella. Yritän suhtautua tähän touhuun mahdollisimman avoimesti. Joku kertoo profiilissaan enemmän, toinen vähemmän. Toisesta saa enemmän irti, toisesta vähemmän. Saattaa kuitenkin hyvin olla, että joku niistä vähemmän kertoneista onkin se oikea ihminen. Toki joku profiili ei välttämättä selvästi kiinnosta lainkaan. Mutta hyvin moni on ehkä sillä neutraalillakin alueella ja ei vain nyt syystä tai toisesta ole tullut kirjoitettua juuri näille. Tai vaikka joku profiilisi olisi itse profiilina mielenkiintoisempikin, niin ei vain ole sattunut tällaista vielä huomaamaan. Profiilejakin kun tulee ja menee, jollakin on välillä profiili suljettuna, vaikka se omakin olisi vähän vanhempi.
Mielestäni on siis jokseenkin hölmöä tehdä oletusta, että jos minulla on vanhempi profiili ja minä en ole jo lähestynyt niin se tarkoittaisi samaa kuin että minua ei kiinnosta. En välttämättä ole edes nähnyt profiiliasi tai sitten en vain syystä tai toisesta ole kirjoittanut juuri sinulle, kun niitä profiileja kuitenkin on aika monta. Valintoja kuitenkin joutuu tekemään aika summan mutkiassa kenelle lopulta kirjoittaa eikä se suoraan tarkoita sitä, että joku muukin ei silti voisi kiinnostaa. Mielestäni tässäkin kuten monessa muussakin elämän asiassa pätee se, että asian tietää parhaiten ottamalla selvää. Eli siis jos joku profiili sinua kiinnostaa, niin ei kun viestiä sinne vaan vaikka olisi vanhempikin profiili. Kyllä minä sitten ilmoitan olenko kiinnostunut vaiko en. Ja siis nimenomaan vastaan jokaiseen asialliseen viestiin.
Mielestäni kiinnostus voi lähteä liikkeelle myös siitä, että toinen ilmaisee kiinnostuksensa ja avaa keskustelun. Monesti on aika vaikeaa kiinnostua juuri jostain sattumanvaraisesta profiilista. Profiilin takana oleva ihminen tietää itsestään huomattavasti paljon enemmän ja varmasti moni on paljon muutakin kuin mitä profiilissaan pystyy koskaan tuomaan toisille esille. Välillä on ehkä sellainen fiilis, että oletetaan ihmisten jotenkin näkevän sen profiilin lävitse. Mutta sinnehän ei voi nähdä kuin ihan oikeasti tutustumalla. Pääsääntöisesti ihmisten profiilit näissä palveluissa vaan ovat aika lailla samanlaisia yksi toisensa perään, joten se valinta kenelle kirjoittaa ei välttämättä ole niin selkeää. Etenkin kun se profiili ei tosiaan ole kuin se pieni osa ihmistä.
Tässä pohdintaa profiileista omalta osaltani :)Uuden profiilin laatimisessa nimimerkkiä myöten on se jippo että se on vähänaikaa näkyvillä kaikille kohdassa "uudet profiilit" ja täten saattaa saada ilmaista mainostusta itselleen. Huomasin sen kun koko talvena ei tullut vastauksia ja lopetin profiilina, ja uuden luotuani tärähti viestilaatikko tukkoon. Suurin osa vastauksista on tietysti aina ei-toivotuilta kuten ikätoiveeni rajat ylittäviltä, ja lopulta tulee aina niin ihmeellistä postia että joutuu laittamaan rajoitukset päälle jos ei halua että kuka tahansa saa tulla aukomaan päätään. Minulle kun näemmä marisevat jo naisetkin, vaikka haen miestä... Siis en todellakaan ymmärrä mikä ihmeen tarve ihmisellä on tulla avautumaan jollekulle sen vuoksi että hänellä on se ilmo, jos ei kerta hae edes seuraa oikeasti. Suomalaiset nykyään tykkäävät kai leikkiä jotain arvosteluleikkiä.
No se asiattomista vastauksista ja sitten vastaamiseen. Tuskin me kaksi kohtaisimmekaan, koska haen kumppania Pirkanmaan alueelta. Sen vuoksi ne sopivat miehet on helpohkosti käyty läpi, koska eihän niitä pilvin pimein ole jos haussa jättää pois ne jotka vastaavat kyllä viinan kittaamiseen ja polttamiseen (valitsen siis joskus ja ei), ne jotka haluavat lapsia (mietityttää että kannattaako laittaa aikaa ehkä-miehiin, mutta ehkä osa heistä laittaa "ehkän" miellyttääkseen naisia vaikkei niin kauheasti hingukaan lasta, sekä ennenkaikkea jättää ylipainoiset pois koska ikävä kyllä en kiinnostu heistä. En ole koskaan kiinnostunut, en kiinnostu enkä tule kiinnostumaan. Ellei sitten lihota yhdessä! Mutta lähtötilanne pitää olla soukka. Ylipainon määrittely on kyllä pirun vaikeaa kun ei halua loukata ketään ja jättää sen sortin raakkausta siihen vaiheeseen että mieheltä tulee kuva, jos sitä ei ole ilmossa.
Välillä vastaan pitkän, välillä lyhyen kirjoitelman laatineille. Jos kirjoitelma on lyhyt, niin sitten edellytän että lapsia, viinaa ja tupakkaa ei kuulu kuvioihin. Mielenkiintoisemmassa profiilissa joustaa enemmän, eli "paheet" hyväksyy jos tyyppi vaikuttaa muuten kiinnostavalta. Jos haluaa tyytyä äärimmäisen nihilistiseen ilmoon niin kannattaa sopeutua siihen että suodatuskin on ankarampaa lukijan taholla.
Välillä tietysti käy niin että kun on sen viitisen sivua katsonut sitä ekaa ikäryhmää (itse käyn noin 10, 11 ikäpolvea läpi) niin voi alkaa sen verran tympiä että sitten tulee hutiloitua ja suosikkeihin menee mitä sattuu tai ei mene mitä pitäisi. Siksi ehkä kannattaa yhdellä istumalla käydä vain yksi sukupolvi läpi ja toisella toinen jne.
Hiusten tai silmien värin, tulotason, koulutuksen yms. perusteella en itse hakujani suorita. Tässä varmaan poikkean paljonkin muista naisista?
- Joopatijoopatijooo
Tässä yksi ihminen kommentoi sitä että kaikki eivät ole hyviä kirjoittajia..
Tiedetään ja otetaan huomioon tuo, mutta minusta moni mies tekemällä tekee itsestään tyhmennän oloisen, kuin varmastikaan todellisuudessa on.
Profiilissa on paljon kohtia joihin voi vastata jopa yhdellä sanalla tai vaan klikkaamalla. Jos ei osaa kertoa itsestään mitään, niin kai siihen "harrastukset"- kohtaan nyt voi kirjoittaa vaikkapa "hiihto". Joku hiihtäjänainen saattaa hyvinkin innostua vaikka profiili muuten olisi ankeahko...tai mikä nyt sitten harrastus sattuu olemaan.
Se on haettavan seuran aliarvioimista, jos ei halua kertoa itsestään mitään, mutta olettaa että ihmiset ovat innostuneita.
Samoin on silkkaa tyhmyyttä laittaa jotakin "ikä-lisiä" nimeensä jos ne vuodesta toiseen roikkuvat siellä. Tähän syyllistyy sekä miehet että naiset..
Kyllä luulisi seuraa löytyvän, kun lukee tarkkaan mitä tonen ihminen hakee ja kirjoittaa sitten jotakin muuta kuin "mitä kuuluu?" ensimmäiseen viestiin.
Minä ainakin inhoan sitä että täysin ventovieras ihminen alkaa udella minun kuulumisia.
Enemmän tykkäisin kun IHANNEKUMPPANIA vastaava mies kirjoittaisi vaikkapa "Moi! Kiva profiili sulla. Kiinnitin huomioni siihen että sinäkin harrastat.. Haluaisitko kirjoitella enemmänkin minun kanssa..?"
Tuollaiseen "mitä kuuluuhun" ilman tervehdystä, välimerkkejä ja mitään kiinnostavaa on vaikea vastata mitään rakentavaa.
Jos siinä lukisi esimerkiksi "Moi! Mitä kuuluu? Itse tulin/tein juuri... Huomasin sinun ilmoituksesi muitten joukosta ja ajattelin heti kirjoittaa..."
Ei siinä ekassa viestissä tarvitse alkaa runoja kirjoittamaan tai novellia, mutta se on toisen ihmisen aliarvioimista jos kirjoittaa vain "mitäs kuuluu" ja olettaa että toinen viitsii joka päivä vastata kymmeneen samanlaiseen -ei ihannekumppanin- lähettämään kyselyyn jotakin...- Daami69
Kirjoittelin kerran miehelle jonka ikä ja ulkonäkö miellyttivät, en muista muuta ilmoituksesta. Mies vastasi sanomalla "mitä kuuluu", kerroin mitä kuuluu (eli mitä olin juuri tekemässä tai aikeissa tehdä), ja tämän jälkeen miehestä ei sitten kuulunut enää mitään. Profiili kyllä oli vielä pitkään siellä.
Eivät nämä mitä kuuluut oikeasti halua tietää mistään mitään mitä nainen voisi kertoa, kunhan kuvittelevat että joku hyvä haltijatar tulee ja taikoo heille seuralaisen.
- pinnallisuus rules
Tismalleen samaa mieltä edellisen kanssa.
Minulle tuli tänä aamuna flirtti, jossa luki:"kiinnostaisiko kirjoitellä lisää? " No katsoin miehen profiilin ja siinä ei ollut mitään, muutakuin pakolliset kohdat:ikä, siviilisääty jne.
Miten jotakuta kiinnostaisi kirjoitella lisää, kun profiiili ei kerro juuri mitään?
Vastasin kuitenkin miehelle, että jos hän avautuisi hieman lisää, niin mielelläni kirjoittelisin, jos kosketuspintaa löytyy....saapi nähdä vastaako miekkonen? Todennäköisesti ei.
Se tuntuu olevan vain niin ylivoimaisen vaikeaa kirjoittaa itsestään muutamaa lausetta tai avata tuttavuutta muulla tavoin kuin flirttejä lähettämällä.
Ei nämä nettideitit tästä kummene, vaikka koneen äärellä istuisi maailmantappiin.Todennäköisyys löytää täältä kumppani on vaikeampaa kuin se kuuluisa neula heinäkasasta :)"Todennäköisyys löytää täältä kumppani on vaikeampaa kuin se kuuluisa neula heinäkasasta :) "
Taitaa olla vähän kuin lottamista hiukan paremmalla mahdollisuudella. Luulen, että iän ja kokemusten, ehkä pettymystenkin myötä tulee hiukan varovaisemmaksi. Tärkeintä on mielestäni muistaa, ettei kyynisty ja pitää kaikkialla silmät (ja korvat) auki.
- eikä katsella kaukaa
puumanaiset vois tyrkyttää itseensä rohkeammin jos on asiaa
- lapseton mies
NAISET 34-40V.olen 39v mies ja haluan lapsia.kannattaako minun reilusti laittaa suomi24:ssa että kyllä vaiko ehkä.
mietin että pelästyttääkö tämä kyllä sana potentiaalisia yhteydenottajia.
- M a r k o
Nimimerkille -lapseton mies-Laita ihan miltä itestä tuntuu, jos haluat lapsen niin kerro se, ompahan alusta asti selvää. Ja noita valittaja naisia kyllä riittää niinkun toi alkuperäinen, vali vali sitä ja vali vali tätä, semmoset kierrän kaukaa. Eivät ole ikinä tyytyväisiä mihinkään. Ja kaikilla ei ole hyvä ulosanti, itse en esim osaisi juurikaan profiilia laatia, ainakaan hyvää sellaista. Meitä on monenlaisia ja onneks niin, kaikki ei takerru pikkuseikkoihin niin kuin tuo alkuperäinen.
- eräsnainenvaan
Marko, luin aloitukseni uudestaan ja totesin, että on kyllä aika kohtuutonta lokeroida minut sen perusteella "valittajanaiseksi". En ole erityisemmin valittanut vaan kerroin yhdestä asiasta mielipiteeni aika leppoisaan sävyyn ja perustelin sen. Pehmensin vielä näkemystäni toteamalla, että asia ei ole kovin iso. Lopuksi tein pari ehdotusta siitä, miten tämän pikku ongelman saisi helposti korjattua. Tämän keskustelualueen tarkoitushan on keskustella siitä, millainen on hyvä treffiprofiili, eikö vaan?
- 38v 73kg 180cm mies
kyllä tuntuu että tavalline hyvä turvallinen arki ei riitä 33-40v naisille.kun ei lupaa mitään kynttilä illallisia ja kukkien tuomisia niin vastaukset on vähissä vaikka kuinka olis hyvät elämän tavat omaava ja lapsia haluava mies.
tuntuu että täytyis olla yhtä happo kuin matti nykänen ja hyväpuheinen kuin kanervan ike että natsais.- Daami69
Omasta mielestäni kynttiläillalliset ynnä muut ainakin monitorilta luettuna olisivat naurettava juttu. En muutenkaan oikein innostu jos miehen ilmoitus vilisee jotain halipusilääplääpiä, haluan normaalin ihmisen kumppanikseni enkä mitään yltiöromantikkoa jonka kanssa elämä menisi teennäiseksi esittämiseksi. Kyllä sitä rakastuneena voi leperrellä silloin tällöin jne. mutta jos ihan tuikituntemattomille sössöttää vauvakielellä jo valmiiksi ilmossaan tai ekalla tapaamisella, niin yöks.
Mutta eipä minun ikäisteni mielipiteitä täällä kyselläkään, vaan aina vaan niiltä jotka voi vielä paukuttaa paksuksi. Ihan kuin 40 täytettyään ei saisi olla kiinnostunut enää mistään muusta kuin vaikkapa urasta. - mies.
Niinpä. Minulle tuottaa suuria ongelmia löytää joku sinkkunainen, jolla ei ole olisi matkusteleminen, urheilu, tai kynttiläillalliset verissä. Ehkä sen vuoksi ovatkin nämä sinkkunaiset jääneet ilman ketään. Pilkkeet silmäkulmissakin. Kyselin sukulaiselta kerran että mitä ne pilkkeet ovat, ja onko minulla niitä. Sain perusteellisen selvityksen, ja minulla ei valitettavasti ole sitä pilkettä silmäkulmissa.
- jaksaa heilua
mies. kirjoitti:
Niinpä. Minulle tuottaa suuria ongelmia löytää joku sinkkunainen, jolla ei ole olisi matkusteleminen, urheilu, tai kynttiläillalliset verissä. Ehkä sen vuoksi ovatkin nämä sinkkunaiset jääneet ilman ketään. Pilkkeet silmäkulmissakin. Kyselin sukulaiselta kerran että mitä ne pilkkeet ovat, ja onko minulla niitä. Sain perusteellisen selvityksen, ja minulla ei valitettavasti ole sitä pilkettä silmäkulmissa.
Voi noita valittajamiehiä!
Tässä yksi nurisee ettei saisi olla urheilu verissä, seuraavassa käänteessä varmaankin sanot, kun sinkkunaiset on niin läskejä.
En ymmärrä miksi liikunta/urheilu ei saisi olla "verissä". Kuitenkin miehet hyvin yleisesti esittävät toiveekseen hoikan naisen. Mutta, mutta... hoikkuuden eteen on useimpien tehtävä töitä.
Aikuinen nainen ei pysy hoikkana, jollei liiku aktiivisesti. - mies.
jaksaa heilua kirjoitti:
Voi noita valittajamiehiä!
Tässä yksi nurisee ettei saisi olla urheilu verissä, seuraavassa käänteessä varmaankin sanot, kun sinkkunaiset on niin läskejä.
En ymmärrä miksi liikunta/urheilu ei saisi olla "verissä". Kuitenkin miehet hyvin yleisesti esittävät toiveekseen hoikan naisen. Mutta, mutta... hoikkuuden eteen on useimpien tehtävä töitä.
Aikuinen nainen ei pysy hoikkana, jollei liiku aktiivisesti.Jaa, itse syön mitä tahdon, enkä liiku - viimeksi juoksin yhden lenkin vuonna 2007. Ja painoa jonkin verran alle 70 kg, normaalipituus, ja olen kohta keski-ikäinen mies, muttei ikä minussa paina :) Itse olen siis ruuminrakenteeltani hoikka, enkä ainoastaan normaalipainoinen.
En kiellä ketään liikkumasta, puhuin urheilusta. Urheilu ei ole sama asia kuin liikunta, eli jotakin tolkkua sentään, nuo kuntosalijutut muut ja lenkit vielä päälle ovat ihan turhia.
Viidellä lenkillä (30 min kerrallaan) kuukaudessa saa jo kuntonsa nostettua sellaiselle tasolle, että jaksaa juosta hiljalleen pitkiäkin lenkkejä, ja se riittää ihan hyvin arjessa. Mutta siis tuotakaan määrää en itse viitsi juosta, ja pärjään silti ihan hyvin. - jaksaa heilua
mies. kirjoitti:
Jaa, itse syön mitä tahdon, enkä liiku - viimeksi juoksin yhden lenkin vuonna 2007. Ja painoa jonkin verran alle 70 kg, normaalipituus, ja olen kohta keski-ikäinen mies, muttei ikä minussa paina :) Itse olen siis ruuminrakenteeltani hoikka, enkä ainoastaan normaalipainoinen.
En kiellä ketään liikkumasta, puhuin urheilusta. Urheilu ei ole sama asia kuin liikunta, eli jotakin tolkkua sentään, nuo kuntosalijutut muut ja lenkit vielä päälle ovat ihan turhia.
Viidellä lenkillä (30 min kerrallaan) kuukaudessa saa jo kuntonsa nostettua sellaiselle tasolle, että jaksaa juosta hiljalleen pitkiäkin lenkkejä, ja se riittää ihan hyvin arjessa. Mutta siis tuotakaan määrää en itse viitsi juosta, ja pärjään silti ihan hyvin.Naisen vartalo on jo lähtökohtaisesti erilainen kuin miehen, luotu kantamaan uutta elämää sisällään ja ruokkimaan sitä imettämällä, joten vararavinnon kertyminen etenkin tietyille alueille on luontaista kevyestäkin ruokavaliosta huolimatta.
Haluatko siis luontaisesti tikkulaihan aikuisen naisen, joka ei tee/jonka ei tarvitse tehdä vartalonsa eteen mitään? Sellaisiakin on, mutta ei heillä ole sitten kyllä muotojakaan, muistuttavat vartaloltaan varmaankin sinua.
Onko sellainen ihminen epäkelpo, joka huolehtii kunnostaan ja samalla ulkomuodostaan?
Kuntosalilla käyntiä morkkaavat yleensä ne ihmiset, jotka eivät siellä ole käyneet.
Itse käyn ohjatuilla tunneilla 4-5 krt viikossa, koska se on todella hauskaa.
Mielestäni se on liikuntaa, aktiivista sellaista, urheilusta tulee mieleen kilpaurheilu.
Olen 40 nainen, ja saan usein kehuja vartalostani.
Se ei kuitenkaan ole sohvalla lojumisen tulosta.
Monessa ketjussa kuitenkin moititaan naisia, jotka eivät tee kuntonsa eteen mitään.
Todettu on useaan kertaan, että teki nainen mitä hyvänsä, ei se joillekin miehille kelpaa koskaan. Ei se mitään, sinäkään et kelpaisi minulle.
- vastustamatonnnn
Katson aina tuolta ylhäältä (osoiteriviltä) myös ilmoituksen numeron. Nyt taitaa olla menossa jo yli 900tuhatta. Ei välttämättä kerro treffi-ilmon tekoaikaa vaan s24ään kirjautumisen, vai miten on?
En vanhoihin vastaa. Samathan tuolla pyörii vuosikausia. Itse piipahdan usean kuukauden välein ja vaihdan profiiliani.- Mies 36
Miksi vaihdat profiiliasi?
- ihmetteleee
Mies 36 kirjoitti:
Ja miksi piipahdat usean kuukauden välein? Onnistutko joka piipahduksellasi aina heti löytämään seuraa, jonka kanssa sitten viihdyt useita kuukausia? Vai käytkö vain huviksesi vilkaisemassa?
Jotkut etsivät kumppania tosissaan, eikä se yleensä noin vain piipahtamalla onnistu. Mitä väärää siinä on? - vastustamatonnn
Mies 36 kirjoitti:
No kun muutun tietysti. Eivätkö muut sitten?
Tosi tylsää ihan samat sanamuodot. Talvella puhutaan kumppanin löytymisestä kesäksi jne.
Vaihtelun vuoksi ja se on kivaa rustata niitä. Muuttelen muutenkin aika ajoin jo olevaa. Eikö muka saisi? - vastustamatonnn..
Mies 36 kirjoitti:
No voi ei ....meni väärään vastaukseni. Näistä enää tiedä millä kuviolla mihinkin tuiskahtaa :(
Ehkä löytyy. - vastustamatonn...
ihmetteleee kirjoitti:
Ja miksi piipahdat usean kuukauden välein? Onnistutko joka piipahduksellasi aina heti löytämään seuraa, jonka kanssa sitten viihdyt useita kuukausia? Vai käytkö vain huviksesi vilkaisemassa?
Jotkut etsivät kumppania tosissaan, eikä se yleensä noin vain piipahtamalla onnistu. Mitä väärää siinä on?Tilanteiden mukaan, teen molempia.
Joskus onnistuu pian. Hyviin on paras tarttua heti :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144