Kari Jalonen haukkui vastustajan valmentajaa ämmäksi, mutta taitaa olla itse oikein EMÄ-ÄMMÄ. Miten on muuten selitettävissä, että neuvottelee ja sopii valmennuksesta Pelicansien johdon kanssa ja laittaa jopa nimensä papereihin. Sitten onkin yllättäen menossa KHL:ään sopimuksista ja puheista piittaamatta. Vaisinainen EÄMÄ-ÄMMÄ siis!
Kari Jalonen on varsinainen ÄMMÄ
5
181
Vastaukset
- 20+12
Juu ja viellä väitti että Erkka kritisoi tuomaritoimintaa ja on ämmä. Itse itki kokoajan tuomareista. Naurettava ukko.
- n cbm gdh
Jalosen neitimäisyys koitui lopulta pelsujen onneksi.
http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/2011/03/1304410/jymy-yllatys-tpsn-kultasormi-pelicansin-perasimeen- 8+21
jalonen on aina ollut ylimielinen valmentaja, ja kitisee joka asiasta. nyt pääsi haukkumaan erkan. toivottavasti lukko tiputtaa ifkin ja hiljentää ton jalosen, ja saakoon äijä mennäkin venäjälle ja pysyä siellä!!!
- juha82222
Jalonen on fyysisen kiekon ystävä
hän mm pitää tappelemista oikeana asiana kunhan ei liikaa sooloilla joukkueessa
tiukan kurin mies toki ymmärrän mut yhden haastattelun perusteella sain käsityksen Nokka-jalosesta että hän ei vihaa tappelemista jääkiekossa.
Ei siis ämmä vaan kova koutsi.
Toki oli tahditonta haukkua Erkkaa, osoitti sillä tyhmyytensä.- Ämmä
ÄMMÄT ON RAUTAA !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171