Pienikokoisia vaatteita on hankala löytää, mutta kyllä niitä on. Itse olen kokoa 32, mutta muodokas ja Esprit Collectionin valikoimista löytyy! Siellä on ihanan naisellisia ja klassisia vaatteita. Ainakin Sokos, Stockmann ja Aleksi myy niitä. Lisäksi teen paljon ostoksia myös Zarassa, jossa on kokoa xs. H&M:n laatuun olen niin pettynyt, etten osta sieltä enää vaikka koko olisi hyvä.
Kokoa 32!
4
311
Vastaukset
- Sweet sweet
Samoilla linjoilla :) Aikuisen naisen pieniä vaatteita on todella hankalaa löytää ja myös itse löysin tuon Esprit Collectionin valikoiman ja todella ihania leikkauksia ja värejä. Vinkkinä myös Mexxin vaatteet, mistä löytyy kokoa 32. Myöskin hyviä malleja ja aikuiselle naiselle. Kyllähän noita teinirättejä löytyy joka kaupasta, mutta ei se oikein enää istu tämän ikäiselle :)
- 157cm
Minä myös kokoa 32. Ongelmana housujen kanssa pituus! Aina sais lahkeista ottaa 5-15 cm pois -.-
- veeeeera
Ahaa, eli noista merkeistä löytys lantion omaavalle sirolle naiselle vaatteita? Pitääpäs lähteä testeilemaan. Istuvien pillifarkkujen löytäminen on esimerkiksi hyvin, hyvin vaikeaa... Zara nimisestä liikkeestä ostin kerran itselleni skinny legs pillifarkut nuorten osastolta, istuivat täydellisesti. Paitoja/takkeja ostan itselleni välillä lasten osastoilta sentti koossa.. Mutta tosiaan housujen osto on naisellisten muotojen takia hankalampaa.. Käytän paljon mustia perus legginsejä, niitä kun saa sopivan kokoisena ja ne antavat hieman periksi..
- 16
www.oliviaoscar.com ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144