Täysi paska jopa verrattuna Vistaan. Maksoi Prismassa 149 euroa ja täysin outo pettymys. Siis rattunamiten windows voi ottaa näin takapakkia Vistaan verrattuna, kysyy täysin Hooo- moilanen ?
Älä osta Windows 7:aa
4
280
Vastaukset
- petymys melkoinen
Siis noi kirjoitusvirheet kuuluu seiskaan, järjestelmä hyppii ihan mielettömästi.
- jaja jaa
Siis ostitko päivitys levyn ja asensit vistan päälle. Jos niin ni ei mikään ihme jos kone sekoo. Kyl se oem versio pitää olla JOTTa toimii. Eki ostaa kone jossa on w7 valmiina. Mulla kans aikoinaan sekos kone ku päivitin vistan xp n päälle
- Upuntaattori
Ilmainen ja parempi vaihtoehto:
http://www.ubuntu-fi.org/lataa.html - palledc
Kyl mulla ainakin on hyvin toiminut ja olen ollut tyytyväinen. Omistan win7 ultimate x64, ja en kyl vaihtais vistaan. eikös vista muuten ollu joku väli malli win7 odotellessa?! muistan joskus lukeneeni jostain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306