Morjens!
Postista tipahti SBM kirje,jossa mainostettiin Turvamerkintöjä autonikkunoihin ja auton avain vakuutuksen. Vähän epäselväksi jäi,että onks nää maksuttomia,tietyn kuukauden ja sen jälkeen tulee maksulliseksi?Nyt hintaa tulisi paketille 59€.
Onko muilla kokemuksia turvamerkinnöistä?
Itse olen vähän kahden vaiheilla otanko tämän.
Kiitoksia vastauksista!
SBM -> Turvamerkityt ikkunat
2
346
Vastaukset
- sbm_2010
Itse otin merkkinnät ikkuihin. Tarvi maksaa vaan se yksi maksu, ja sitä sai jatkaa jos halusi sitä avaintenkadotus juttua, mut en jatkanut.. Eli ei se maksa ku sen mikä on annettu..
- Autoa
Olikko kännissä kun kirjoitit tuon? Ei paljon epäselvemmin voi asiaa selittää.
Se itse turvamerkintä ikkunoihin maksaa sen 59 ekee. Se on kertamaksu etkä sitoudu sillä mihinkään muihin maksuihin. Ei vuosimaksuja. Ei muita maksuja.
Sen turvamerkinnän kylkiäisenä tulee tutustumismielessä ilmaiseksi ns avaintakuu tai vakuus mikä lie. Tarkoittaa sitä, että jos hukkaat kotteros avaimet turvamerkintäfirma korvaa sulle uuden avaimen hinnan oliko se nyt 500 asti tai jotain. Tämä kylkiäinen on voimassa puoli vuotta ja se loppuu sitten. Ainoa mikä siinä tulevaisuudessa tulee maksamaan on sen avainvakuutus, jos haluat jatkaa sitä sen puolen vuoden ilmaisjakson jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539