Kertokaapas viisaat ihmiset ja neuvokaa, että miten tollasen openofficella tehdyn "powerpoint" esityksen sais muunnettua videoksi..?
Mää en osaa :(
opendocument -esitys videoksi?
5
197
Vastaukset
- lukuja
Monet videoeditointiin tarkoitetut ohjelmat sisältävät mahdollisuuden kuvaruurukaappaukseen eli tallentaa videoksi se mitä ruudulla tapahtuu.
- MADtäghs rng
Mikähän olis sellanen ohjelma? Oon tosi huono tällasissa.
- lukuja
MADtäghs rng kirjoitti:
Mikähän olis sellanen ohjelma? Oon tosi huono tällasissa.
Itseltä löytyy ainakin AVS-videoeditor sekä ULEAD-videostudio 8 joissa molemmisa näytää olevan em. capture screen ominaisuus. Ilmaisessa Movie Makerissa sitä ei kai ole, en ainakaan heti keksinyt.
Tuo AVS vaikka ei olekkaan aivan ilmainen on kyllä ollut hyvä ostos.
- fdsfdsdsfdsdsddssd
eikös sillä OO:lla saa esim. .SWF muotoonkin tallennettua...?
- MADtäghs rng
Ei saa tallennettua tai ainakaan minä en saa taai sitten en osaa.
Latasin jonkun ohjelmankin millä sai microsoftin muotoon tallennetun opendocumentin videoksi, vaan sitten se tekee sen että heittää kaikki kuvat ja tekstit päin pyllyä. Eli sama temppu tapahtuu kun yrittäessä esittää openofficella tehty esitys microsoft powerpointilla.
Ää.. Auttakee : /
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429