Arvatkaapa mikä horoskooppimerkki

ehhehheee

Olen todella vahvatunteinen ja reagoin tunteisiini vahvasti sisälläni. Yleensä pidän tunteeni ja ajatukseni omana tietonani, mutta kun olen vihainen, kaikki tasan saavat kuulla mitä heistä sillä hetkellä ajattelen. Lepyn melko nopeasti ja kadun helposti sanomisiani.

Olenääripääihminen. Mielipiteeni ovat monessa asiasta melko joko-tai. Suvaitsevainen olen kuitenkin, annan kaikille mahdollisuuden. Yleensä ihmiset ovat kuitenkin epämiellyttäviä tai pinnallisia ja siksi syvemmän suhteen luominen ihmisiin on aika vaikeaa.

Olen todella kiinnostunut taiteesta, musiikista, tunteista, ihmisistä, kaikesta mikä koskettaa sielua jollain tavalla. Historiakin on lähellä sydäntäni.

Olen pohdiskeleva introvertti, mutta tykkään kuitenkin pitää hauskaa ihmisten kanssa. On minulla jonkinverran huumorintajuakin, etten ole ihminen ehkä tylsimmästäkään päästä. Rakkaus on minulle vaikeaa, sillä haluaisin omistaa sen toisen ihmisen kokonaan, mutta sitoutuminen on minulle itselleni vaikeaa ja tarvitsen paljon omaa tilaa tunteilleni ja ajatuksilleni.

Muut ihmiset ovat kuvailleet minua mm. todella empaattiseksi, ymmärtäväiseksi ja hyväksi kuuntelijaksi. Myös hauska ja persoonallinen ovat olleet monien ihmisten huulilla minua kuvailtaessa (näitä piirteitä en itse aina täysin allekirjoita.)

Harrastan runoja ja musiikkia. Viihdyn eniten ehkä vaaka ja rapu-ihmisten kanssa. Kalatkin kiehtovat omalla tavallaan.

9

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • For all we know.

Neitsyt, nousu Jousimies, Mars ja Venus Neitsyt, Uranus huoneessa 7, Kuun yläsolmu Kaksosissa huoneessa 7, Kuu Ravussa. MC Vaa`assa. Huone 4 Oinas. Aurinko huone 10.

• hgvhg

Ei kaikki horoskooppi-ihmiset ole se sinun yksi kaverisi.

• Ei tuttava.

Täällä vastauksia saa odottamaan. Jonkun alkaessa kirjoittaa, muut saavat sormensa paremmin kulkemaan.
      Tarkoitus ei ole kirjoittaa yksittäisestä ihmisestä, vaan luoda kuvaa persoonallisuuden muodustumisesta astrologisessa kartassa. En henkilökohtaisesti tunne edelläkirjoitettua, kuvitteellista ihmistä.
      Olen ainoastaan pannut merkille, kuinka paljon MC:n merkki muuttaa ihmisen persoonallisuutta. Samoin huone 4 merkki voi muuttaa ihmistä. Vaikka ihminen olisi mikä tahansa aurinkomerkiltään, hänen kartallaan olevat muut tekijät muuttavat ihmisen täysin muuksi.
      Hämmästystä ovat tuoneet Kuu-merkit, vaikka aurinkomerkki olisi puhdasta kultaa ja kuumerkkikin pitäisi sitä olla, tulee kartasta jotain uskomattoman pahaa, kamalaa ja uskomatonta. En vielä ole päässyt tuosta pahasta täysin selville, mutta näillä näkymillä se osuu erääseen vesimerkkiin.

• CrystalFish

Voisitkohan olla Skorpioni?

• veikkaisin

Kaksonen...

• HELLP SISTER~!

KAKSONEN!

• **

"Olen todella kiinnostunut taiteesta, musiikista, tunteista, ihmisistä, kaikesta mikä koskettaa sielua jollain tavalla. Historiakin on lähellä sydäntäni. " - Venus ihanteet - Ei aurinkomerkki!

Arvataan - Härkä.

• -Leijona
      -Jousimies

• Ei tarvitse

arvailla.
      Olet kauris
      Ja jos et tietääksesi olet jotain muuta,
      syntymätodistuksesi on väärennetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40