Pussi-housut

huosut kateissa

Niin mistähän sais ostettua edulliset pussi-housut?
kiitän jo etukäteen..
Pekka

15

2962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussihousu-ukko

Edullisuudesta en sano, mutta pussihousuja saa mm. Jalavan kaupasta Taivalkoskelta ja Nostalgiakaupasta Ilmajoelta.
      Käytettyjä on harvakseltaan myynnissä huuto netissä, hinnat ja laatu vaihtelee.

• Mannekaarle

Tarviitsie jatsareit , jo vain kaale elä sie ala.Mie ossaan o epygtii...äitee opetti hameen alt niinkos sillee .mie oon 45 ja raveis käyn.

• edullisesti laatua
      • H.Agrettti

Eiks noita sanottu omenavarkaan housuiks ?

• pussihousu poika

Minult löytyisi hyväkuntoisia diakonaali kankaisia ja muutamat sarka pussihousut.aitoja isoilla pusseilla.mielellään vaikkapa arkikäyttöön.mukava olisi jos miehet ja pojat enemmän. Käyttäisi jokapäiväisessä käytössä pussihousut lanelli vaatteet henkselit ja saappaat.silloin moni arenpikin laittaisi pussihousut jalkaansa ainakin minä

• pussihousut

Jaa, missähän päin sinulla noitapussihousuja olisi. Arkikäytöön olisi tarvetta, josko vain koko passasisi. Hieman on aikaa jo tästä viestiketjusta kulunut joten ihmettelen onko keksutelu enää yllä.Mutta jos pussihousu poika on vielä linjoilla niin paa viestiä niistä tarjolla olevista pussihousuista s-postiin pussihousut@googlemail.com

• pussihousu poika.
        pussihousut kirjoitti:

Jaa, missähän päin sinulla noitapussihousuja olisi. Arkikäytöön olisi tarvetta, josko vain koko passasisi. Hieman on aikaa jo tästä viestiketjusta kulunut joten ihmettelen onko keksutelu enää yllä.Mutta jos pussihousu poika on vielä linjoilla niin paa viestiä niistä tarjolla olevista pussihousuista s-postiin pussihousut@googlemail.com

Jaha että haluisit pussihousut aivan maalaismiehen vehkeet.minulla ei ole sähköpostia siks en voi vastata.olihan minulla mutta kun osa oli ja meni ja itselle jätin monetkin kun pidänniitä melkein jatkuvasti.enpä tiedä mistä suunnasta olet ja miten saa yhteyden ja mitäs housukokoa etsiskelet.olisihan mukava jutustella.hyvää kesää sinulle.pidetään vaan pussihoust jalassa.

• pussihousut
        pussihousu poika. kirjoitti:

Jaha että haluisit pussihousut aivan maalaismiehen vehkeet.minulla ei ole sähköpostia siks en voi vastata.olihan minulla mutta kun osa oli ja meni ja itselle jätin monetkin kun pidänniitä melkein jatkuvasti.enpä tiedä mistä suunnasta olet ja miten saa yhteyden ja mitäs housukokoa etsiskelet.olisihan mukava jutustella.hyvää kesää sinulle.pidetään vaan pussihoust jalassa.

Koko on noin 50 . Sähköpostinhan voit luoda helposti kun sulla on kerran nettiyhteys. Mene google sivuilla ja luo siellä oma s-posti laatikko . Ohjeet on selkeät.

• Anonyymi
        pussihousu poika. kirjoitti:

Onko mitään yh tietoja miten sinulle saada yhteyttä pussihousu poika?

• Anonyymi

Olisi kiinnostunut ostamaan pussihousut

• Hermanni...
    • pussihousupoika

Jaahas täällähän sitä roikutaan silloin sun tällöin, miksikäs se meidän muoti muuttuisi, pussihousut ja muut kamppeet . Paras asu talvella, tällä hetkelläkin? Entäpäs itselläsi . Ei kun saapastellaan? 😉.

• Anonyymi

Moi! Ei pussihousut ole omenavarkaan housuja, vaan Kolfihousut ovat. Minä lapsuudessa olin kolfihousut jalassa omenavarkaissa ja sitten en jaksanut juosta, kun kolfihousun lahkeet oli täynä omenoita. Nyt vanhempana olen tunnustanut tekoni talon tytölle.

• Anonyymi

Onko kellänmunisä pussi huosuja 045 3260034 soitaxka gv ossii

• Anonyymi

Hai ! Onks miun pussihousuloit näkyn missää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4444
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3585
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2387
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2081
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1984
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1648
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1467
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1331
    Aihe