Olen tekemässä amk opinnäytetyötä ja jännittää todella paljon meneekö työ läpi. Olen aika kehno ilmaisemaan itseäni kirjallisesti, ja teksti opinnäytetyössä onkin aika yksinkertaista eikä sisältökään vastaa sitä mitä oikeasti haluaisin sanoa. Eli työ vaikuttaa vajaalta.
Sivuja työssä on n. 30 ja liitteitä saman verran. Omasta mielestäni liitteet ovatkin työni paras osio.
Olen tehnyt työtä n. 2kk ja parin viikon sisällä pitäisi antaa se opettjajalle tarkastettavaksi. Nyt jo jännittää työn arviointi niin paljon, että olen lamautunut, enkä oikein tahdo saada työtä kirjoitettua loppuun ja viimeisteltyä.
Mietityttää, että kuinkahan huonosti tehty työ voi mennä läpi?
opinnäytetyö, meneekö läpi
neitokorento81
1
847
Vastaukset
- ututtutgfhj
Liitteet tuskin vaikuttavat arvosteluun vaikka ne olisivat kuinka hyviä. Olisit panostanut itse tekstiin. Olet varmaan tehnyt työn aika hutiloiden koska siihen on mennyt niin vähän aikaa. Kannattaa parannella sitä ennen palauttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209