Todella kaunis ja selkeäsanainen TV kasvo. hienoa hanna.
TV-1 Hanna Visala on...
46
36660
Vastaukset
- osaava on
Kiva muija se on! Vois moni vanna banna ottaa mallia, miten kuuluu olla tyylikkäästi. EI liikaa kosmeettista kuorrutusta tai reikiä naamarissa.
- KesäMies 2011.,.,
Hanna V on varmaanki perusrva ja perheenäippä. hillitty ja kiva käytös ja tyylikäs mamma.
- mjm4
KesäMies 2011.,., kirjoitti:
Hanna V on varmaanki perusrva ja perheenäippä. hillitty ja kiva käytös ja tyylikäs mamma.
Tyylikäs. Ja se katse.....!
- ääni ei hyvä
Tyylikäs on mutta hänen mollivoittoinen hieman nasaali ääni ei sovellu uutisankkurille oli sitten kuinka selkeäsanainen tahansa.
- haluun tietää
En saa otetta tästä tytöstä, mitä hän duunailee?
- b-82
Hanna Visala on Ylen uutisankkuri.
Hanna on jotenkin niin söpö. En oikein osaa sanoa, mikä hänessä minua viehättää.
- 07:33
on söpö tosiankin, ilo silmälle.
- fani maalta.
10 rva on hanna. kertakaikkiaan upea daami.
- Visa Hannala
Nykyään jo tätiytynyt merkittävästi.
Onkohan pitkälti yli neljänkymmenen ikävuosia kasassa... - Hanu Pörkkö
Telkkuduunarit ei oo julkkuja vaan taviksii joiden tehtävä on kertoa yleisölle maailman jutuista eikä olla itse objekti muille kuin sairaille tirkistelijöille tai Seiskan kaltaiselle roskasakille
- Anonyymi
Aivan.
- Matias.
Hannalla sisäistä kauneutta !
- roffe1
Hanna Visalassa on kaikki se..mistä naiskauneudessa on kyse..hillitty..tyylikäs..älykkyys..katse...aikuinen nainen !! kerrassaan upea on!!
- Tosimiäs!
Hanna on kaunis nainen 10
- Lordi Ashfordly
Hannankin olemus tulee nyt paremmin esille uutisuudistuksen myötä. Todella sutjakka ja miellyttävä tyttönen.
- pena78
Hanna on kyllä sexy!Aikas hyvät tissitkin!
- Ottiatuotanotta
Aikas :DDDD
- Sacb
Tissit nimenomaan !
- Anonyymi
Ooks nähny🤗
- jeez
En tiedä miksi, mutta Hanna Visalasta on tullut jostain syystä erityisopettajamainen vaikutelma. Jotenkin siis semmonen, että pystyisi ymmärtämään ja tukemaan oppimisvaikeuksia omaavia henkilöitä. Piia Pasasestakin on tullut jotenkin samanlainen vaikutelma. Tämä siis ihan vain sen pohjalta, mitä olen heitä nähnyt Ylen tv-uutislähetyksissä.
- jeez_
Kristiina Kekäläinen vaikuttaisi lepposalta ja myötätuntoiselta henkilöltä. Ainakin Ylen Urheiluruudun perustella, mitä olen nähnyt.
- Anonyymi
Eikös hää ole joku filosofian maisteri
Mutta suvakismia näyttäisi olevan myös valitettavasti se vähän rikkoo puolueettoman raportoijan imagea - Anonyymi
Kiinnostaisi onko Hanna Visalan mummi tai isomummi Kaarina Visala. Jos, hän on sukuani (os.) Tarvainen ja olemme Kustaa Vilkunan sukua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi onko Hanna Visalan mummi tai isomummi Kaarina Visala. Jos, hän on sukuani (os.) Tarvainen ja olemme Kustaa Vilkunan sukua.
Ei ole Visala hänen tyttönimensä.
Visala tulee Janne Visalasta, joka on lentäjänä Finnairilla.
- ryyytrtr
Söpö nainen, ottaisin kyl heti:)
- REKKUHAU
Kaunis fiksu filosofi oli hauska nähdä hänet Pasanen ja Wanke vierekkäin. Oli kaksi majakkaa ja perävaunu. Lisää tällaisia osaavia ihmisiä Ylen ankeaan arkeen.
Vieläkö Hanna muistaa yhteiset hetket?😛😛😛
- Peräkammati
Kyllä uutiste ja säät kummasti kiinnostaa kun Sexy Hanna ja Kerttu siellä hääräilee.Silmä ja mieli lepää..
- Anonyymi
Todella upea ja älykkään tuntuinen nainen .
- Anonyymi
oli aika hehkeenä tänään kuuden uutisissa meinaan hanna
- Anonyymi
Taas seiskapersu vauhdissa. Eikö hävetä ?
- Anonyymi
Ihmehyvin jengi tuntee kaikki tv-pärstät. Mulle ei tule muita mieleen ku Heikki "tervetervetässäheikki" Kahila.
- Anonyymi
Onko Hanna Visalan äiti tai mummi Kaarina Visala?
- Anonyymi
Olet hyvä ja asiallinen,kiitos siitä
- Anonyymi
Ihanat silmät
- Anonyymi
Hannu on mies paikallaan!
- Anonyymi
Hannalle vois antaa mitä vaan
- Anonyymi
Todellakin on. Onko tietoa Hannan iästä ?
- Anonyymi
Minkä ikäinen toimittaja Hanna Visala on??
- Anonyymi
Rakas Hanna. Ihailen. Sinua
Rakas. Hanna. Ihailen. Sinua - Anonyymi
Ihana Hanna ❤️
- Anonyymi
Seksikäs pimatsu. Nam.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995