Asfaltti pihaan.Kotitalousvähennys???

rellumarei

Tulisi asfaltti kesällä pihaan.Saako sen työkuluista vähentää verotuksessa tuon Kotitalousvähennnyksen.Onko kukaan hakenut ja saanut ????

4

3801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iltakeikkana hyvä

saa sen kot.tal. vähennyksen jos tekijä kuuluu siihen rekisteriin johon pitää kuulua. mutta edullisemmin saa ,jos on tietyö porukka lähistöllä ja käy niiltä kysymässä. Iltahommana tekeevät tosi edullisesti jos on hyvät pohjat valmiina tai teet itse ne pohjat..Meille maksoi1700€ ja n.350neliötä oli alaa.muutama vuosi sitten. hyvin on kestänyt ja hyvä työnjälki. johtaja kävi vielä jälkeenpäin katsomassa ettei ole mitään takuuseen meneviä vaurioita syntynyt.

• vähennys pois

jos teetät sillä vähennyksellä niin saat maksaa itsesi kipeäksi, hinta on jotain aivan muuta

• Hinta on sovittu jo syksyllä tuli vain talvi vastaan.Asfalttiasema on tuossa parin kilometrin etäisyydellä.

• Rehellisesti sanoen

Kyllä saa aivan normaalisti. Ja jos joku epäilee, ettei kannata niin otetaampa esimerkki: jos maksat ilman kuittia (veroja kiertäen) 1000€ , niin samasta työstä kannattaa maksaa lain mukaisesti kuitilla maksettuna 2750 €, ja menee vielä tasan! Suostuuko kukaan tekemään työtä kolmasosalla ilman kuittia? Veronkierto ei tässäkään tapauksessa kannata työn tekijälle eikä sen teettäjälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48