Oletteko koskaan miettineet ihmisten nimiä? Onkohan se vain sattumaa vai onko sillä jokin tarkoitus? Kun aloin miettiä läheisteni nimiä ja ystävieni nimiä niin huomasin että samat etu nimet on monella ihmisellä ympärilläni... Itselläni ja siskoni miehelläkin on samat nimet ja ne eivät ole ainoat. Minulla on usein ollut aina yksi sydänystävä ja jostain syystä tiemme ovat eronneet ja kun löysin uuden ystävän hänen nimensäkin oli sama kuin edelliseni. Miettikääpä oikeasti kuinka monta saman nimistä ystävää teillä on? Vaikka maailmassa on niin paljon nimiä niin ne tietyt nimet kulkevat aina omassa piirissä, ainakin minun kohdallani...
Kmmallistako?
allthesame
1
121
Vastaukset
- noupnoup
Varmaankin vain sattumaa. Mun omaan kaveri-/tuttavapiiriin ei kuulu saman nimisiä niin paljoa, että kokisin sen mitenkään ihmeelliseksi. Timoja, Janeja ja Anneja on useampi mut ei muun nimisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467495
- 334133
- 573645
- 503150
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 382281
- 432278
- 162256