Kun oikeen etoo, krapula painaa eikä mikään oikeen pysy sisällä. Mitä silloin otatte ensimmäiseksi ryypyksi? Mikä pysyy parhaiten sisällä. Itselläni toimii parhaiten piimällä lantrattu kossu tai vodka.
Ankkuri ryyppy
8
1097
Vastaukset
- joooovittuvarattu
Täidat olla se sama säippä, joka lauantaiaamuna tänne kirjoitteli kuinka on ihana olo, kun on pullon saanut auki.
- kokemusta on
Eiköhän se ole kylmä lonkero...
- bai leys
Mielestäni Baileys on paras rapularyyppy, kun muut juomat ei enää pysy sisällä. Toki rapajuopot on ohittaneet sen vaiheen, että kyseiseen juomaan olisi varaa.
- Latkiainen
Mielihalunsa kullakin. Itse en saa etovanäitelää Baileysia alas edes selvin päin. Melkein kaikki muu tipahtaa, mutta kermalikööri ei!
Fernet Branca, Underberg, Gammeldansk ja Unicum ovat puskurointijuomia minun makuuni.
- otanjaajan
Finlandia votka on aika neutraali mulle
- Roipelo-
Parasta on jääkylmä appelsiinimehu kossulla terästettynä. Sillä kun huuhtelee vielä pari 10mg Diapamia alas niin johan alkaa olo kohentua kummasti.
- knlkjlk
Huoneenlämpöinen uistin.
- virosta
Jääkylmä keppana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236