Moi,
olen lähdössä Lufthansan lennolla Prahaan ja olisin halunnut tarkistaa voiko Lufthansan lennoille tehdä yhä lähtöselvityksen tiskillä Helsingissä? Vai pitääkö tehdä automaatilla tai netissä?
Lufthansan check in Helsingissä
5
746
Vastaukset
- 54r
Lentoaseman nettisivun mukaan tiskipalvelua ei enää ole.
- vink vink
Lensin maaliskuussa Frankfurtin kautta Lissaboniin ja muistelen että lähtöselvitys piti lentoasemalla tehdä automaatilla. Itse olin tsekannut jo kotona netin kautta joten sain kapsäkit eteenpäin. Jos ei kotona ole printteriä niin boardingcardin voi tilata myös kännykkään.
Lufthansa tarjoaa lähtöselvitysvaihtoehtoina ainoastaan automaatin tai internetissä tapahtuvan Online-lähtöselvityksen. Boardingpassin saa myös kännykkään.
- Veijo2
Jep. Turha yrittää sinne baggage drop off tiskille ilman boarding passia. Ainoastaan business-luokan matkustajille on tarjolla perinteinen check-in. Tai henkilöille joilla on Lufthansan Miles and More kultakortti.
- LH447 matkustaja
KIITTÄMÄTÖMIÄ JUPUTTAJIA
7.4.2011 torstaina meno matka Osloon Holmenkollenin kisoihin.
Minä en juputa, kun tulen lentokentälle, olen jo tehnyt koikeanlaiset matkatavara paketoinit kotona tosi muutaman kerran olen tyrinyt ja sen kyllä huomannut sitten kentällä. en ole siitä noin kovasti kommentoinut. Kun tulin BLUE VANIN lähtöselvitykseen enpä huomannut pientä kukallista kukkaroa joka oli täynnä kolikoita, virkailia meni sivuu ne laskemaan ei sen kummosempi erehys. Sitten pääsimmekin etenemään BLUE VANIN START ATLANTICSEN lähtöportille lippu ja sinne koneeseen eteenpäin. Norveginin sukkulalennolla 10.4.2011 kotiin sunnuntaina yötä myöten kotiin. Kotona klo 8.20 paikallista aikaa. Passi oli mukana tässäkin matkassa ja Yhdysvaltain matkalla Lufhantsan lennoilla ja sitä edellisellä matkalla Japanin Naganon matkalla SAS/BLUE1 lennoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870