Vaatetta?

uusi naantalissa

Juuri Naantaliin muuttaneena toivoisin vinkkejä mistä löytäisi nuorekkaita,aikuiselle, vaatteita kesän moniin juhliin?

22

2844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anneli a..

Vaatekomero Ellenin tiloissa...:)

• uusi naantalissa

No ei ollut mitään minulle!

• MMK-66

Ei Naantalissa ole vaatteita myynnissä kenellekkään...
      Täytyy mennä Myllyyn.

• uutta..

Myllyssä riittää kun käy yhden kaupan läpi niin on käynyt kaikki. Ei uutta länsirintamalla.

• Rätei ja Lumpui

Onko joku tutustunut tähän Naantalinvaatekomeroon ?
      Mitä mielipiteitä myyjästä, blogia lukiessani tuli lähinnä mieleen huonosti myyvä yritys ja kauhea kauppias, mielipiteitä on lähes joka lähtöön ja suurin osa negatiivista, järkyttävää narinaa kaiken aikaa. Onko se asiakkaiden vika jos kauppa ei menesty ?

• Annelia..

Olen säännöllisesti käynyt ja ostanut aika monta kivaa vaatetta. Vastaavia vaatteita ei ole tullut vastaan missään muualla. Kauppias on minusta ihan mukava joten ihan turhaa sinä itse mariset täällä netissä..huomasitko?

• Ei mitään !

Ei Naantalissa ole yhtään mitään ja tok ei rakenna mitään eikä kesko kaikki kaupat menee turkuun ja tän vuoden tok:in painopiste on rakentaa Prisma keskuksen Loimaalle et turha uneksia et naantaliin tulee yhtään mitään.

• Vapaasti valitseva

Yhdyn tämän erään kirjoittajan kanssa samaan mielipiteeseen. Kauppias on tehnyt itsestään pellen blogissaan, HÄN on ottamassa aina kantaa milloin kenenkin tekemisiin ja kirjoittamisiin. Valittaa aina kun ei hänen putiikissaan käy kuin eläkeläisrouvia valittamassa kaula-aukoista, minun mielestä hänen putiikkinsa valikoima on JUURI eläkeläisrouville sopiva.

• naantalilainen

Onhan Naantalissa vaatekauppoja kuten esim. Barbara Shop ja Krisse (vähän laadukkaampia) sekä Linden, Seppälä, tämä Vaatekomero ja Amelia (taisi kyllä juuri lopettaa) joten vaatekauppoja kyllä piisaa niin kuin parturi-kampaamojakin joita on joka kadun kulmassa pari kappaletta.

• myyjäxxx

Huomisesta toritapahtumasta voipi löytää nuorekasta vaatetta kojuista ;)

• Open Eyes

No joo, nyt on kauppias päässyt Turkuun mutta näyttää vaatevalikoima mummoutuneen entisestään, mainitsisi nyt aivan selkeästi, että myy kirpputorikamaa. Myynnissä olevat mekotkin, no niihin saa kyllä hakea mallia tai henkilöä joka niihin sopii. Ennustan, että alle vuodessa tulee lähtö Turustakin !

• Minun makuni..

Etkö voisi jo lopettaa. Kehtaatkin olla noin ikävä bitch ja mustamaalata täällä ihmisiä. Olen aivan eri mieltä kanssasi ja jos olisin omistaja vetäisin sinut haasteeseen kunnianloukkauksesta. Ei täälläkään ihan mitä tahansa voi sanoa.

Muistuttaisin että sinulla on oma maku ja meillä kaikilla on ihan omamme ilman sinun ikävää mustamaalausta. Minun makuni ei ole sen huonompi kuin sinunkaan makusi ja ostamme vaatteita eri tilanteisiin.

Olen itse todella surullinen että liike lähti Naantalista sillä ostin sieltä monta hyvää business pukeutumisen vaatetta eli laadukkaita, fiksuja vaatteita joita kehtaa pitää muuallakin kuin hiekkalaatikolla tai discossa. Vaatteet on myös kestäneet eikä niihin pure heti ajan hammas.

Toisaalta sinun kirjoituksista näkee että et tarvitse business pukeutumista sillä tuollaisesta kostonhimolla ja riekkumisesta päätellen olet ehkä valintatalon kassa tai vastaava ja osaat arvostaa napapaitoja sekä seppälän laatua

• On meitä moneksi
        Minun makuni.. kirjoitti:

Etkö voisi jo lopettaa. Kehtaatkin olla noin ikävä bitch ja mustamaalata täällä ihmisiä. Olen aivan eri mieltä kanssasi ja jos olisin omistaja vetäisin sinut haasteeseen kunnianloukkauksesta. Ei täälläkään ihan mitä tahansa voi sanoa.

Muistuttaisin että sinulla on oma maku ja meillä kaikilla on ihan omamme ilman sinun ikävää mustamaalausta. Minun makuni ei ole sen huonompi kuin sinunkaan makusi ja ostamme vaatteita eri tilanteisiin.

Olen itse todella surullinen että liike lähti Naantalista sillä ostin sieltä monta hyvää business pukeutumisen vaatetta eli laadukkaita, fiksuja vaatteita joita kehtaa pitää muuallakin kuin hiekkalaatikolla tai discossa. Vaatteet on myös kestäneet eikä niihin pure heti ajan hammas.

Toisaalta sinun kirjoituksista näkee että et tarvitse business pukeutumista sillä tuollaisesta kostonhimolla ja riekkumisesta päätellen olet ehkä valintatalon kassa tai vastaava ja osaat arvostaa napapaitoja sekä seppälän laatua

Ihan oikein ja sitäpaitsi kunnianloukkauksen raja on melko matala. Menköön hakemaan vaatteensa vaikka Timbuktusta, jos muu ei kelpaa mutta ei sitä valittamista ole täällä pakko tahkota kuukaudesta toiseen.

• Jaa-a
        Minun makuni.. kirjoitti:

Luin tämän ketjun, niin miten mahtaisi nimimerkin "Minun makuni" bitch sanan käytön käydä kunnianloukkaustapauksessa, oikeastihan se on niin, että he, jotka luulevat pukeutuvansa business tyyliin, ovat suustansa niitä kaikkein rivoimpia ?

• Anonyymi

Open eys . Otan osaa mummouteesi. Se Vaatekomero oli jotain ihan muuta kuin sinun huono makusi. Toivottavasti haukkuminen tyydytti tuskaasi.

• nyyh, nyh

nyt se on sitten lopettanut.
      harmi

• hih hah.

vuosihan tossa pyörähti.

• tyyt as

MITÄ

Vaatekomero lopettanut? No piti tulla välipäivinä Turkuun ja suunnittelin käyväni siellä täydentämässä vaatekomeroani, siellä oli todella hyviä ja tyylikkäitä malleja.

HARMI

• maskulainen

Hei naantalilainen vuosimallia 2011, oletko tutustunut Boco a Boco liikkeeseen Naantalissa osoitteessa Tullikatu 15. Kannatta mennä käymään. Jospa sieltä löytyisi sinulle mieleistäsi vaatetta : )

• Rouvanumero50

Myyjä on tyly ja töykeä ja kovaan ääneen aliarvio asiakasta. Samat vaatteet saa Raision varastomyymälästä halvemmalla ja hyvällä palvelulla.

• tyylilyy

varasto myymälä varmasti parenpi sillä eihän asiakasta saa aliarvioida

• Anonyymi

Et Naantalista vaatteita löydä, Myllyyn tai Turkuun pyörimään vaan. Vuosia sitten täällä oli muutamia vaateliikkeitä, Seppälä oli paras.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2254
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe