940, vm 97 ajettu 345000, 2.3 litran turbokone ja automaativaihde.
Katsaastushuollon jälkeen öljyvuotoa, syyksi sanotiin kampiakselin takalaakerin stefan todennäköinen vaurio päästömittauksen yhteydessä konetta kierrätettäessä.
Stefa vaihdettiin, vuoto jatkui. Vuoto selvimmin näkyvissä kun kone käytetty kuumaksi esim 50km maantieajon jälkeen tippuu yön aikana noin ruokalusikallinen.
Stefan vaihtanut korjaamo tutki asiaa, nyt vuodon syyksi kerrottiin "öljytikun tiivisteen" vuoto.
Pari kysymystä:
* Onko "öljytikun tiivisteen" vuoto todennäköinen syy ?
* Vaihdettiinko kampiakselin stefa turhaan ?
Öljyvuodon syy ?
2
232
Vastaukset
- Näin se on
Oletko vaihtanut öljymerkkiä (toiset pysyvät paremmin sisällä, kuin toiset) ?
Entä onko huohotin tukossa, jos pyrkii tuuppaamaan öljyä mittatikun juuresta? - volvo_puranen
Moi jos 50 sentin O rengas vaihdetaan lopuksi kun muutama euro on tuhlattu siihen stefan vaihtoo,joko se vuoto on on historiaa ei "merkkaa "enään paikaansa se Volvo.Kuten tiedätte se huohotin putsataan keväsin ja syksyisin..Näihin juttuhin korjaattiiko Volvoani turhaan ei voi kommentoida kun kyseistä ajoneuvoa ei ole päässyt tutkimaan.
Huohotin putsaa heti
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000001171&posting=22000000021603471
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088