mulla siis on tosi paha koivun siitepölyallergia,ja astma,ja masennus ja unettomuus,ja sain nyt sitten uuttamasennus/unettomuuslääkettä,ja nyt sitten en saisi syödä väsyttäviä antihistamiineja..niin voisiko joku neuvoa minulle että onko olemassa antihistamiineja jotka eivät väsytä/lamaa hengitystä,tai muita allergialääkkeitä jotka auttais allergiaan..kiitos..
väsyttävät antihistamiinit/väärä lääkitys
histamiiniton80
2
312
Vastaukset
- allergialääke
Mulle lääkäri antoi xyzalia, sanoi, että se ei ole niin väsyttävä, kuin jotkut toiset. Ennen mulla oli Heinix.
- nenäsumute
Nenäsumute Nasonex hillitsee hyvin ainakin nenän vuotoa, aivastelua ja nenän kutinaa.
En tosin tiedä millaisia astmalääkkeitä käytät, Nasonexia ei saa käyttää muiden kortikosteroidilääkkeiden kanssa. Kortikosteroidilääkkeitä ovat mm. beklometasoni, budesonidi ja flutikasoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593