Olet tehnyt mittavan ja arvokkaan työn suomalaisuuden hyväksi! Toivottavasti työsi palkitaan perussuomalaisten toimesta - olet ansainnut Suomen suurimman kunniamerkin, SUOMALAISUUDEN!
Me todelliset isänmaalliset suomalaiset arvostamme Sinua, vaikka vaalissa annetut äänet eivät riittäneetkään eduskuntaan.
Ilmeisesti et ole poliitikko, kunnia Sinulle tulee muualta - toivottavasti jaksat puurtaa vielä yhteisen - yhtenäisen kansan puolesta!
Kiitos, Heikki Tala!
7
152
Vastaukset
- sepeteusX
Fick Heikki Tala mer röster än Aku Ankka i valet?
- Jallusse
Kiitos Heikille!
Työ jatkuu.
Suomenmieliset Suomenkieliset tulevat kielikiistan voittamaan,väistämättä. - Hisrorian tuomio.
Tala tullaan muistamaan Suomen historiassa suurena suomalaisena. Monet nykyiset svekopoliitikot jäävät unholaan outoina henkilöinä.
Nykypoliitikot ovat kuin 70-luvun K-linjalaisia, jotka käsitellään yhtenä epäisänmaallisena ryhmänä. - kiitos Heikki!
Ilman Heikki Talan arvokasta työtä mikään ei olisi muuttunut Suomessa vaan etuoikeuspolitiikka olisi jatkunut entiseen malliin.
Nyt monen suomalaisen silmät on auennut suomalaisten kokemaan epäoikeudenmukaisuuteen jossa kielen avulla on kyykytetty koko kansaa.
Toivottavasti nuorempi polvi hoitaa asian päätökseen jonka Heikki Tala aloitti saaden paljon omaan henkilöönsä kohdistuvaa lokaa. - Ruostettako?
Kiitokset myös minun puolesta arvoisalle Heikki Talalle!!!!
- Antihurri
Heikki on kyllä jaksanut tämän asian parissa niin kunnioitettavasti kaikesta loanheitosta huolimatta. Henkilökohtaista lokaa on satanut ei vain hänen vaan myös hänen perheensä päälle. Pakkoruotsittajat eivät kaihda mitään keinoja.
Olin aikoinaan itse sellainen maan hiljainen pakkoruotsittaja enkä kyseenalaistanut "kaksikielisyys on rikkaus"- sanahelinää (kunnes tutustuin ruotsinkielisiin lehtiin). En myöskään tiennyt edes koko Suomalaisuuden Liitosta ennen kuin Jippiin entisen palstan kautta tutustuin. Oli helppo päätellä palstoja lukiessa svekojen provoilun ja pilkanteon sekä Heikin asiallisten kirjoitusten välillä, mitä aatetta alan tukea. Siitä lähtien olen boikotoinut kaikkea ruotsalaista ja liityin vuonna 2005 Suomalaisuuden Liiton jäseneksi.
Heikki jättää mittavan perinnön suomenmielisille nuorille ihmisille. Ja kaikista upeinta on tietysti, että hänen työnsä ja muiden fennomaanien työ on tuottanut tulosta. - Veijolta
Heikki Kiitos ahkeroinnista minunkin puolestani, vaalipiirissäni en pystynyt Sinua äänestämään.
Veijo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954361
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1843373
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672594
- 432431
- 131814