En enää ajattele ketään muita tai ainakin ensin ajattelen itseäni ja muita vasta sitten.
Elämä meni tähän asti että sai huomata: jos elät muille niin koskaan et oo onnellinen. Asiat pitää tehdä tasan sen vuoksi että itse haluaa. Jos ketään muuta ajattelee niin kohtapa vääntää yksinään paljain käsin solmuun piikkilanka-aitaa.
Petyin muutamaan läheiseen, niin sain huomata et oikeastaan en oo mitään tehnyt kuin sellaista, mitä he on käskeneet tai mistä oon ajatellut heidän ilahtuvan. Suomeksi sanottuna, kun nyt olen aivan itsekseni ilman noita riippuvuussuhteita, niin eipä hyllystä löydykään yhtä ainoata kirjaa joka ei käsittelisi jonkun muun mielenkiinnon kohteita. "Uranikin" on valinnut tasan joku muu, en minä tätä halunnut koskaan, paremminkin päinvastaista.
Nyt meni elämä uusiksi! Mietin itselleni omat tavoitteet ja pistän seinälle että muistan. Tasan välittämättä että kelpaako muille vai ei. Minun ei tarvitse kelvata kuin itselleni.
Lupaan itselleni
manipuloitu
1
169
Vastaukset
- hannamarie_
Mua manipuloidaan koko ajan...en hyväksy itseäni semmmoisena kuin olen...vaikea selittää. Muut tekevät minut onnelliseksi ja onnettomaksi. En osaa elää itseäni varten. Haluaisin lenkkeillä, suoristuttaa hampaaat ja oppia soittamaan kitaraa, mutten tee mitään näistä? EN. Miten löytäisin poweria itsestäni? Jelp.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467