Flikki kiertää

irtisiitämursu

Joo, elikkä mulla on ongelmana paikaltaan flikissä (maalla sekä trampalla) se, että aina kun teen sen, mun vartalo lähtee kiertämään jompaan kumpaan suuntaan. Se lähtee suunnilleen aina, myös avustuksen kanssa. Arabiflikki sujuu ihan hyvin, siinä flikki ei kierrä yhtään mutta paikaltaan flikki vaan kiertää ja kiertää. Tein tossa eilen trampalla flikkiä ja yritin saada tehtyä sen niin, ettei se kiertäisi, mutta se vaan lähti taas :< Selkähän siinä menee, tänäkin aamuna alaselkä oli kipeä, ja on vieläkin. Mikä ihme tässä mättää? Siltakaato menee ihan normaalisti mutta flikki vaan kiertää. Harrastan cheerleadingiä jo kolmatta vuotta, mutta paikaltaan flikki ei vain mene missään paikassa. I want help!

5

797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telinevoimistelija98

Yritä vain katsoa taakse älä sivuille niin ei kierrä, vaikka et jo katsoisikaan sivuille niin yritä!

• voimistelijatyttööö

jos spagaatissa on lantio vinossa, niin ainakin mulla siitä syystä kiertää erijalkaa flikki paikaltaan... ja paljon:D

• Anonyymi

Joo mulla sama homma. Ite en osaa flikkii ees minkää juoksevan akron kanssa, mut oon nyt alottanu kahdella avulla flikin harjoittelemisen. Eka se meni ihan hyvin, ja sain melkee tehtyy yhdellä avulla, mut sit tuli joku juttu et alpinki hyppää flikkiä iha sairaasti oikeelle. Mua ärsyttää se ihan sikana ja mulla taas trampalla sa ei mee sillee. Siltakaato taakseppäin menee suoraan, en tiiä mikä vaivaaaa. Varmaa vaa uskalluksesta kii tai sillee ainaki mulla ku en just flikkii missää muodossa osaa permannolla :(((

• Anonyymi

Siis mullaki on sillee et viime tiistaina meni tosi hyvin yksin trampalla ja meni suoraan ja tnä mentiin tekee matolle yhen avun kaa ja rupes menee vinoon, siitä sitten tuli jonkinlainen kammo kun ajattelee et se sit menee sillee aina:(((((( en sit tiiää johtuuksr vaan siitä että kädet ri oo vierekkäin vaan sille tosi leveesti ja sit pää kääntyy ja sen takia sit koko vartalo??

• Anonyymi

Mä saan flikin maassa ja oon 110 kiloinen mies. Se ei oo todellakaan mitään vaikeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5194
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe