Mitähän kokoa tqaimet ovat, kun kaupassa myydään? Senttejä nuo eivät ole eivätkä metrejäkään kaiketi?
150-200cm yleinen
4 /6 paakku
6-8 yleinen
28-10 paakku
Taimien koko?
2
187
Vastaukset
- cfjvhdj
jos siinä kerran lukee 150-200cm niin eiköhän se tarkoita centtimetrejä eli senttejä
- puuta heinää
Nuo sataluvut ovat kasvin pituus sentteinä ostohetkellä ruukun/paakun yläreunasta mitattuna. Käytetään yleensä puiden ja havujen taimissa.
4/6 ja 6-8 ovat lehtipuun taimilla ostohetken rungonympärys sentteinä. Mitä isompi luku, sitä paksumpi runko ja jämäkämpi puu. Jos kyseessä on pensaan taimi samantapainen luku voisi ilmoittaa versojen lukumäärää.
Tuo viimeinen 28-10 luku ei minulle avaudu.
Matalien havukasvien ruukkutaimissa koko ilmoitetaan kasvin leveytenä ostohetkellä, eli vaikkapa 20 tai 40-50 cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748