Onkos kellään tietoa mihin aloihin on haettu? Olen nimittäin lukiolainen, mutta pitkän mietinnän jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että lukio ei ooo vaa miu juttu.
Ja miten tämä täydennyshaku menee......9 peruskoulun keskiarvolla ei vissiinkään pitäisi olla vaikeuksia päästä?
Itseäni kiinnostaisi eniten sähkö-,LVI-, ja raksa, mutta ei varmaankaan näihin jää yhtään täydennyspaikkaa vai?
ekamo:n täydennyshaku
pettynyt lukioon
1
229
Vastaukset
- amislainen
Suosittelen suoraan soittamaan tekniikan ja liikenteen alan opinto-ohjaajalle joka tietääkseni on Leena Klemi, tarkemmat yhteistiedot löytyy ekamon nettisivuilta.
En usko kirjoittamiisi aloihin tulevan täydennyshakua, mutta itse onnistuin nappaamaan opiskelupaikan pari vuotta sitten yhteishaun jälkeen ottamalla yhteyttä opoon ja käymällä juttusilla. Aina kannattaa yrittää! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467