Puhelinmyyjä (häiriköt)

laillinen kerjuu

Minulle puhelinmyyjän kanssa keskustelut on aina suurta nautintoa!

Käytän seuraavia kysymyksiä!
Anteeksi kuka ja mistä?
Olenko jättänyt soittopyynnön?
Ai jaa kerro lisää!!

Miten perustelet tuon?
Ketkä muut myyvät vastaavia tuotteita?

Anteeksi nyt tuli toinen tärkeä puhelu. Odota hetki.

Tai anteeksi ovikello soi. Odota!
Jos joku jaksaa vielä...
Niin anteeksi mihin me jäimme

aivan
kerro lissää
tarkenna..

Joskus on menny rattosasti 10-15 minuuttia lähetyssaarnajan "paskan kuuntelussa" osa vielä änkyttää vaikka on ns. puhelinmyyjä

Sitten totean kohteliaasti asia ei ole nyt akuutti muutta kukaties 2 vuoden kuluttua soita silloin uudestaan...

Olen joskus kysynyt myös myyjän (kerjäläisen) urakehityksestä
joku on luvannut hakeutua "isona" oikeisiin (rehellisiin) töihin

6

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häpeä!

Mitä, jos minä tulen ja varastan suoraan sinun lompakostasi?

Jos et halua ostaa mitään sano se heti äläkä vie provisiopalkkaisen henkilön kallista aikaa. Ei puhelinmyyjän palkka ole suurempi kuin kassatyöntekijänkään. Puhelinmyyjä ei ole kerjäläinen vaan rehellisen työntekijä, joka antaa sinulle mainoksen puhelimen kautta. Mikäli puhelinmyynti ärsyttää sinua hanki liittymääsi suoramarkkinointikielto.
      Pitkittämällä puhelua varastat suoraan myyjältä, jonka ansio perustuu usein suoraan myyntiprovisioon= Ei saa kauppaa ei palkkaa.

• loiseläjä häirköille

Minulle on suuri nautinto viedä lalliset kerjäläiset konkursiin.

Jos jollain ei ole sen vertaa kykyä liike-elämässä, että pitää häiritä ja kerjätä yksityisiä ihmisä. Yksityis tai työpuhelimiin niin sellaiset myynti promille viistopäät joutaakin kuolla nälkään.

Tehkää muutkin samoin , sana kiertämään.

PS. ollanko´me jätetty kerjäläiselle soittopyyntö.

• optiomiljoonääri

Häpeä häirikkö kerjäläinen vähä-älyinen, heikkolahjainen, atk- ja kirjoitustaiodoton, laiska vätys ihan ite.

Kuulut lappuliisatsakin alempaan kastiin..

• Häpeä
        loiseläjä häirköille kirjoitti:

Minulle on suuri nautinto viedä lalliset kerjäläiset konkursiin.

Jos jollain ei ole sen vertaa kykyä liike-elämässä, että pitää häiritä ja kerjätä yksityisiä ihmisä. Yksityis tai työpuhelimiin niin sellaiset myynti promille viistopäät joutaakin kuolla nälkään.

Tehkää muutkin samoin , sana kiertämään.

PS. ollanko´me jätetty kerjäläiselle soittopyyntö.

No hyvä annoit minulle sitten luvan tulla lompakollesi. Annappa osoitteesi sotusi ja pankkitilin numerrosi. Annapa vielä asuntosi avaimetkin, jotta pääsen milloin vain halutessasi varastamaan aikaasi. Tulempa vielä työpaikallesikin sinua häiritsemään.

• Niin, molemmissa totuutta kyylä. Todellisuudessa aika moni puhelinmyyjä ei tunne sanaa EI tai EN TILAA vaan jatkavat edelleen laittamalla kaupan päälle kaikkea krääsää ja puhelu loppuu vasta kun puhelinoperaattorin linja pätkii tai sitten lyö luurin korvaan.

Toinen asia on tuo Suoramyyntikielto joka ei koske kuin puolia niistä yrityksistä jotka puhelinmyyntiä harjoittaa, kun eivät kuulu tämän palvelun hankkijoihin tai sitten eivät välitä pätkääkään niistä listoista. Itsellä ollut maksettu suoramyyntikielto mutta puheluja päivittäin tulee silti 1-3 ja tarjonta on sitten milloin sukkia tai milloin lehtiä ja jopa rintaliivejä :

• _tyytyväinen_

Mulla on kyllä toiminut kyllä toi estopalvelu, eli 'puhelintarjonnan rajoituspalvelu'. Viimeiseen pariin vuoteen ei oo soitettu ku kaks kertaa jostain lastentautien tutkimuskeräyksestä, koska eivät ilmeisesti kuulu tähän listaan, jotka noudattavat tätä kieltoa. Uskoivat kuitenkin hekin kerrasta EI eivätkä jankanneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe