No niin imuroin joku aika sitten netistä jotain, jonka mukana tuli tuo facemoods. Nyt en saa sitä kokonaan pois. Olen poistanut sen ohjauspaneelin kautta., Sitten olen mozillan työkaluista valinnut lisäosat, siellä sitä ei enää näy. Sitten oli tuo oikean yläkulman etsintäpalkki, niin että siinä oli facemoods, nyt sain siihen vaihdettua takaisin google.
Silti kun ajan läpi tuon spybotin, niin se löytää vielä facemoodsin koneelta. Kaiken lisäksi spybot ei annan poistaa sitä. Kun laitan että poista tai korjaa valitut ongelmat, se vaan herjaa, että ei voida suorittaa koska en ole kirjautunut järjesterlmän valvojana sisää. Olen kuitenkin kirjautunut jräjestelmänvalvojana. Mulla ei ole koneella kuin yksi käyttäjä, minä.
Miten tuon saisi konelta pois?
Facemoods
temsus
1
390
Vastaukset
- lindaii
samaa ihmetellään täällä!!! miten sen sait takasin googleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301