hei. Minun pitäisi tallentaa isompi tiedosto tietokoneelle, miten saan sen automaattisesti tallennettua ulkoiselle kovalevylle, asennus vaiheessa ei missään vaiheessa kysytä että mihin haluan sen tallentaa.
Voiko asetuksista jotenkin valita että mikä "tallennuspaikka" olisi oletuksena, nyt se on C-asema, mutta ulkoinen levy on E-asema....
kiitos!
ulkoinen kovalevy oletuksena??
3
177
Vastaukset
- axe14+14
Kysymys on täysin käsittämätön.
Ensin puhut että *sinun* pitää tallettaa tiedosto ja heti perään että
talletus tapahtuu automaattisesti?
Ja sitten puhut tiedoston asentamisesta, mistähän ollee kyse?
"Voiko asetuksista jotenkin valita..."
Minkä asetuksista? Auttaisi nyt edes vähän kun tietäisi mitä olet
tallettamassa ja millä.
Ainakin Windowsin ollessa kyseessä käyttäjä voi täysin
vapaasti valita tallennuspaikan.Kyllä tallennuspaikan voi valita vapaasti jokaisessa yleisessä työpöytäkäyttiksessä.;)
Kysymys on tosiaan kummallinen, kun yksi ainoa iso tiedosto pitäisi saada tallennettua automaattisesti eikä käsin. Ja samalla vielä jotain asennetaan. Ei tätä tajua erkkikään.- _V_
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kyllä tallennuspaikan voi valita vapaasti jokaisessa yleisessä työpöytäkäyttiksessä.;)
Kysymys on tosiaan kummallinen, kun yksi ainoa iso tiedosto pitäisi saada tallennettua automaattisesti eikä käsin. Ja samalla vielä jotain asennetaan. Ei tätä tajua erkkikään.Minun pitää saada tietokoneelle "Nokia Ovi-palvelu", jotta saan sieltä "ovesta" ladattua navigaattoriin uudet kartat.
kun klikkaan lataa-linkkiä, niin kone alkaa tallentaa sitä mutta hetken päästä rupee valittaan että C-asemassa on liian vähän tilaa.......mulla on ulkoinen kovalevy koneessa kiinni ja haluaisin sen ohjelman sinne.....
Kysykää jos joku termi tai joku muu juttu jäi vielä epäselväksi :)
ja sori älyttömästi kun ei ATK-termit oo oikeen hallussa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090