Taulumäen kesäterassi avattu....

syntynyt stadissa...

Se on sitten Talumäen kesäterassi avattu jätskikojun viereen. On se vaan ihme, miten järkyttävässä kunnossa ihmiset voivatkaan olla keskellä aurinkoista päivää :( Siellä sitä vedetään turpiin, öykkäröidään, virtsataan ja sotketaan paikkoja. Polliisi sedätkin ihan kääntyvät torinkulmalta toisen suuntaan, eivät välitä kaupungin turvattomuudesta keskellä päivää :(

HÄPEÄTAHRA koko kaupungille Talumäentorin ympäristö juoppoineen!! Todella surkeata toimintaa tässä kaupungissa!

8

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farkkumeseeeee

Joo, mersu kaartaa hyvissä ajoin paikalle ja kaikilla on kivoo. kilijua kiljua sanoi komisario..

• Varkkila

Tarkoittiko tämä sitä, että Kommilan talvipuutarha vetäytyy telakalle kesäkauden ajaksi? :)

• Minä kävin myös parina päivänä ja söin jätskin siinä kioskilla. Jos vähänkään tiedän niin nämä juopot on niitä Taulumäen-Louhitien välillä asuvia pultsareita. Koska kierrän kaupunkia ja käyn myös savontien grillillä niin ei siellä tuossa kunnossa ole päivisin kukaan sattunut vastaan. Yksikin nainen oli tolkuttomassa kunnossa ja ihan keskellä päivää. Taitaa olla nää Varkkilan tuttuja kun yrittää kaunistella asiaa. Stadissa kytät olis ne vieny jo pahnoille. Joskus oon nähny nää samat pyörivän Rammarin nurkilla. Joutenlahden ranta on niiden vakiopaikkoja kun siellä oon liikkunut niin siellä ne pullokasseineen makoilee kesäisin.

• Varkkila

Tsot tsot, sinähän kerroit itse tietäväsi mistä he tulevat :) Eipäs levitellä tuhmia tarinoita täällä taas. On hienoa, että kiertelet pitkin poikin noita tyyppejä bongailemassa. Onko se joku uusi harrastus, kuten lintubongaus, vai enemmänkin sellainen kätkösuunnistus :) Ihmiset laittaa pulloja pitkin poikin kaupunkia ja sitten niitä etsitään navigaattorien avulla...Hei, Varkaus voisi olla ihan eka tuossakin lajissa. Ideaa saa vapaasti käyttää...

• syntynyt stadissa...

Ihan oikeasti nyt! Tilanne on aika kaoottinen torilla. Iso jätkä vetää pientä naista turpiin ja kummatkin niin seilissä, etten ole tuollaista menoa nähnyt vuosiin. Viimeksi taisi olla viking linen 24h risteilyllä yhtä karmivaa, joskus 2000-l. alussa!

On aika karmaisevaa lasten kanssa mennä jädelle kun jannut höyryää kiskan kulmilla ja hyvä etteivät kuseksi kintuille.

Oksettavaa menoa näin pienessä kaupungissa. Kuka h------ti niitä oikein hyysää?!

• Kaappijuoppo

Kalliiksi sekin tulee, jos ne joka päivä putkaan viedään... eikös ne pidä välillä viedä Pieksämäellekin...
        Taitais olla paras, jos poliisit kävisivät aina kaatamassa viinat pois niin pysyisi pultsarit piilossa.

• Varkkila
        Kaappijuoppo kirjoitti:

Kalliiksi sekin tulee, jos ne joka päivä putkaan viedään... eikös ne pidä välillä viedä Pieksämäellekin...
        Taitais olla paras, jos poliisit kävisivät aina kaatamassa viinat pois niin pysyisi pultsarit piilossa.

No ei tule kalliiksi ollenkaan...Taulumäentorille pystytetään kameratolppa, joka kuvaa 24/7 reality-TV-kuvaa. Ohjelman nimi voisi olla vaikka BB-Sinol. Netistä voisi ostaa sitten katseluaikaa, ettei missaa yhtään hetkeä tuosta kulttuuritapahtumasta. Sitten maksavalle yleisölle rakennetaan katettu katsomo, tai säästösyistä siirretään sitä olemassa olevaa lavanrotiskoa siitä keskeisemmälle, eli paremmalle katselupaikalle.
        Poliisin kanssa sovitaan sopivat ratsiat parhaimpaan katseluaikaan, jolloin tietty lippuja menee ihan helkkaristi. Sen lisäksi nettikatsojia hellitään yllätyspidätyksillä...Tämän lisäksi BB-Sinol tekee sopimuksen Veikkauksen kanssa, jossa voisi pitkävedon ja Tulosvedon tyyppisillä veikkauksilla arvata: Kuka lyö ketä...Kuka on tänään paras kaveri ja kuka joi toisten viinat.
        Vesitorniin sitten laitetaan kunnon kaukoputki, tietty kolikoita vastaan. Saa sitten turistit siinä kahvin ja pullan lomassa tutustua kuvauspaikan yleisilmeeseen sieltä ylhäältäkäsin. Lisäksi Vekaravarkauden aikana ylösmenohan oli ilmainen, joten yleisömenestys on taattu.
        Kun kesäkausi loppuu, niin Taulumäen kesäkauden BB-Sinol tyypiksi valitaan yleisöäänestyksellä kauden menestyvin ja suosituin hahmo. Palkinto voisi olla todella mahtava, esim. vuoden Sinolit yms. Lisäksi hahmo kirjoittaa keittokirjan ja muotioppaan. Se olisi sellainen "Master-Chemist" (os.Puistokemisti) ja sitten sellainen reilu rantojen miesten ja naisten pukeutumiseen painottuva "Me Raihnaiset".
        Jos haluatte sitten oikein syväluotaavia haastatteluita noista sankarihahmoista, niin mielestäni kannattaa palkata kovalla rahalla palstalta kovasti paikkakuntaa kiertelevä tyyppi. Jos se ei kerkee tai ei ole "pienen rahan puutetta", niin voi siihen kysyä jotain vapaana olevaa toimittajaakin.
        Joten, turha tulla sanomaan Varkkilalle, ettei lohkea taloudenhoitoon sopivia rojekteja, kun niitä tuntuu tulevan ihan liukuhihnalta :)

• Anonyymi

broileri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1809
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe