Olen muuttamassa heinä-elokuusta Hämeenlinnaan, mielellään keskustaan tai vaihtoehtoisesti Kaurialaan/Hätilään. Olen 20-vuotias, media-assistentin opinnot juuri päättävä nuori tyttö. En ole ujo, mutta viihdyn aika paljon omissa oloissani. Kuitenkin kämppistä toivoisin sen vuoksi, että saa vuokran puolitettua ja koska yksinään on niin turhaa kokata!
Etsin ihmistä, jolla perussiisteys on hallussa. Tarkoittaen sitä, ettei tiskit jää lojumaan viikoiksi, vaatteita ripoteltu ympäri asuntoa ja nurkat täyttyvät villakoirista... :D Itse kun tykkään pitää siivouspäivää yleensä kerran viikossa. Tietysti on inhimillistä välillä lipsua.
Mieluiten tekisin muuttoa kolmioon, että molemmilla olisi oma huone, tai kaksioon jossa ei varsinaista "olohuonetta" ole. Sekin sopii, jos tuleva kämppis ottaa olohuoneen haltuunsa, itse kun tykkään möllötellä välillä omissa oloissa. Kolmiosta enimmäisvuokra voisi olla 400-450e/nenä, ja kaksiosta 350e?
Etkot jatkot sovittavissa. Itse käytän harvoin alkoholia, mutta tupakoin. Eläinrakas olen myös, mutta en ole ottamassa mukaan lemmikkiä.
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä ja jatketaan aiheesta enemmän sähköpostin puolella! Osoite on:
hamptoniin@hotmail.com
Kämppistä Hämeenlinnaan?
hämeenlinnaan!
3
219
Vastaukset
- hämeenlinnaan!
http://www.tori.fi/kanta-hame/Vuokra_asunto_Kaurialassa_2403193.htm?ca=17&w=1
Tässä olis nys kaurialasta 3h keittokomero 600e/kk, eli kahdelta ihmiseltä vain 300e! - Hämeenlinnaan myös!
Yritin laittaa siulle sähköpostia, mutta viesti tuli bumerangina takaisin. Kämppis Hämeenlinnasta ois meinaan itselläkin hakusessa! :)
Laita miulle viestiä: hopeanaamio@yahoo.co.uk - hamptoniin
Hei! Laitan sulle s-postia niin jutellaan aiheesta lisää. :) terv ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147894Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222056- 391963
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 751706
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311470