On siis polo 1.4 ja 44 kw vuosimalli 1998 ja bensa, josta on radio poistettu
ja nyt auto ei lähde käyntiin tai käy pari senkunttia ja sammuu,
jonkin aikaa sai auton toimimaan kun irroitti akun navat muutamaksi minuuttia
mutta nyt ei auta enää ja korjaamon vikakoodin lukija ei tunnista autoa eli ei löydä kuin airbakin eikä aina sitäkään, siis onko vastaavia ollut ja jos vika olisi ajonestossa niin sitä ei kai voi korjata kun ei voi ajonestoa koodata kun 0BD vai mikä se väylä onkaan nimeltään ei toimi! ja onko radiolla mitään tekemistä asian kanssa!
p.viisaat sanokaa mitä tehä autolla ajettu 130tkm
Polon vikakoodi pistoke ei toimi
ei nimea
1
391
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvisin kanssa apuja, vastaava ongelma. Teki pitkään sitä että ei käy kunnolla , sammuu kostealla kelillä. Nyt teki saman mutta ei lupaakkaan enään. Pyörijä, virranjakajan kansi ja tulpanjohdot vaihdettu, ei mitään apua. Obd myös pimeänä. Viime keväänä viimeksi koodia luettu, silloin toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728