olen nyt siis neljännellä päivällä master cleanse-paastoa, eli juon päivittäin vettä johon lisättynä sitruunaa, cayenne pippuria ja vaahterasiirappia.
Yleensä on päivittäin ollut elinvoimainen olo ja hyvin olen jaksanut. Tänään kuitenkin oli hieman sellaista huimausta välillä, ja illalla sitten myös heräsin yhtäkkiä vessan lattialta. Eli pyörryin.
Onko tämä vaarallista, että voinko jatkaa paastoa? En ole tällä paastolla painon pudotus mielessä vaan ihan puhdistaakseni kehoni. Vaikka olenkin jo näyttänyt tiputtaneeni 4,5 kg..
onko vaarallista??!!!!!!
didididididid
1
225
Vastaukset
- ididid
Kuulepa, ei keho paastolla puhdistu. Pikemmin päinvastoin, koska aineenvaihdunnan taso romahtaa. Meillä on itsepuhdistuva keho, se hoitaa itse itsensä. Hommasi ei takuulla ole terveellistä eikä turvallista; ennenpitkää saat elektrolyyttivajeen ja sydämesi ei siitä tykkää ollenkaan. Pyörtyminen EI ole normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058