että pääsevät työntekijät taas kello 9 töihin ja saavat ruutu.fi palvelun taas toimimaan, kun se on jo kohta toista vuorokautta ollut pimeenä. Kun ei ole tota televisiota niin tulee katsottua sitä sontaa netin kautta. No ainakin suoli toimii paremmin "paaston" jölkeen.
Odotellaan nyt maanantaita..
2
85
Vastaukset
- ruutu sucks
Ruutu.fi on paska, pitää ottaa kaikki mainosestot päältä pois, ja lisäksi muuttaa hosts-tiedoston nimikin toiseksi koska hosts-tiedostossa on ainakin mulla sellaisten sivustojen osoitteita jotka haluan blokata (toisinsanoen sisältää mm. mainossivustojen osoitteita).
Eli pitäis päästää saatana kaikki mainokset läpi että ruutu.fi suostuis toimimaan...ei perkele...
Mut silti sekin ainakin parempi kuin Maikkarin vastaava joka ei edes toimi keskivertoihmisen koneessa, saati sellaisen joka ei halua mitään silverlight paskaa koneelleen. Maikkari on kohta Microsoftin sylikoira. Eurosportin player on myös paska, siihenkin pitäisi olla silverlight. No way Jose. Ei tuu mun koneelle kyllä.
Ylen Areena ja Elävä arkisto sitä vastoin on ihan eri laatua, toimii koneella kuin koneella jos vaan on tarpeeksi uusi flash, ei tietoakaan mistään silverlighteista tai pakkomainoksista. On Youtuben ohella parhaita nettitelevisioita. Tai toi tuubihan on kyllä videopalvelu eikä varsinainen nettitv mut silti.
Veikkauksen tv on kans aika hyvä, pieniä bugeja lukuunottamatta ja ne on kyllä korjattavissa joten ei ollenkaan paha. Voi katsoa SM-liigan matsit ynnä paljon muutakin. MM-lätkäkisatkin tuli sieltä.- oihopihp
Minä taas en ole aikoihin päässyt katsomaan Iltasanomien videoita, tulee vain ilmoitus "Virhe ladattaessa mainoksia. ..." Käytän Firefoxia ( NoScript, AdBlock , ..). Vaikka sallisin kaikki scriptit, ei toimi. Pitäkööt perkele tunkkinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728