Vetonivelen vaihto Space star 1,6

naks naks

Voiko osaava asentaja vaihtaa pelkän ulomman nivelen? varaosatiskillä kokonaisen sisä ja ulko osan hintya on 445€

2

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • röipis

Uskoisin että voi, jos vaan jostakin saa. Ostettiin vuosi sitten tommonen auto ja liike vaihtoi siihen molemmille puolille ulommat nivelet. Myyjä oli ajanut autolla ennen minua ja laittanut osat hankintaan. Ite totesin saman tarpeen, kun osasin epäillä koska edellinen omistaja oli puhelimessa vinkannut, että noita voi joutua joskus korjaamaan. Tuskin maksoivat heille ihan noin paljon/kpl, kun auto oli reilun viiden tonnin hinnoissa. Autoliike oli myös jotenkin naimisissa maahantuojan kanssa, että ehkä saivat orkkisosia sopuhintaan. Tuolla auolla oli silloin ajettu reilut 140tkm.

Tuossahan on paljon samoja osia kuin Carismassa ja vanhemmassa Volvo S40/V40:ssä, muttei vetoniveliä näkynyt Motonetin listalla mitsulle. Volvolle taas oli n. 65e/kpl. Tskin sitten sopii mitsuun.

• Anonyymi

vanha ketju mut. ite oon vaihtanu nissan almeraan mitsun vetonivelen kun ei ollu omaa.myyjä sano että ovat samoja sopi ok.ajettu sen jälkeen yli 100.000 ja myyty auto.on paljon osia japsiautois jotka sopii keskenään mut hinta vähä eri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe