Mikä maksaa kehä 3:n tietöissä?

Hermot jo kireällä

Tuleeko ne kehä kolmosen tietyöt ikinä valmiiksi? Päivästä toiseen saa junnata ruuhkassa ja liikennevaloissa ja harvakseltaan saattaa yksittäinen tietyömies näkyä jossain kupsuttelemassa hiekkakasaa. Tässäkö nyt on sitä suomalaista ahkeraa ja tehokasta työnteon kulttuuria sitten.

5

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v4

Hätäily ei auta, vertaa vaikka Turun moottoritien rakentamista. Jälkeen päin on riittänyt korjaamista.

• Lapio kourassa

Voi olla, että varsinaiset työt tehdään pääasiassa öisin, jolloin niistä on liikenteelle vähiten haittaa. Päiväsaikaan ei tietenkään näy muuta kuin tyhjä työmaa ja seuraavan yön hommia miettivä yksinäinen pomomies.

• iisakin kirkkoa

Kyllä kai joo, Hämeenlinnanväyläkin on kuin joku formuzikaaneita täynnä oleva perunapelto usean kilometrin matkalta, on siinä päivittäin mukava madella. Vielä puolivuotta saattaa kestää myllerrystä. Tosiaan ei siellä ketään näy hommissa, zikaanit välillä vaihtuvat toiseen paikaan, en kyllä ymmärrä miksi niitä siellä on.

• sdjfksjöflkjslöajk

Jos shikaanit vaihtavat paikkaa, niin ei ne sitä itsekseen. tee.

Et sinä siellä varmaankaan koko ajan ole vahtimassa, joten "ketään ei näy hommissa" koskee vain lyhyttä tovia kahdesti päivässä. Itse asiassa työporukka väilyy sepelikasan takana hiljaa ja odottaa kun sinä olet mennyt ohi, siten ne tulee sieltä esiin ja jatkavat töitä. Kiäh-kiäh, meitpäs lankaan!

Mikä ihme siinä on, kun mitään ei siedetä? Käytkää töissä naapurissanne.

• ss

Tässä on sairaan kilpailutuksen tulos tuokin kehä 3 tie urakkaa tehdään niin halvalla että alkaa olla vaikeuksia löytää tekijöitä mitä olen kuullut moni yrittäjä on kiertäny tuon urakan kaukaa joten älkää olko yllättyneitä jos tuotakin tienpätkää korjataan parin vuoden päästä halvalla kun ei saa hyvää tällä hetkellä siellä on töissä virolaiset vuokratyömiehet ja jyväjemmareiden traktorit ja kaivinkoneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe