Suura 115 (12. Imaami)

Akbar

Aloitan Muuttuneen Muhammedin nimeen. Allah akbar minua!
1. Kuule! juutalaisten ja kristittyjen profeetat ja Mooses sanovat: Totisesti: Ismaelin käsi on kaikkia veljiään vastaan. Myös: Jaakobia minä rakastin, Eesauta vihasin.
2. Mutta on alkanut kristyilläkin toinen litto, tuleeko vastakahtaisuus vai samanlaistus näiden asioiden välille?
3. Ei, me emme saa sitä päättää, sen päättää yksin Allah allaan omalle kansalleen.
4. Älkää Akbaarianne surmatko, ellette löydä siihen oikeaa syytä, muuten keräätte vain liikaa vihaa muualta maailmasta niskoillenne, se on kääntymässä muslimeja vastaan, ja ensin täytyy tehdä itsemurha, ennenkuin voi käydä muita vastaan.
5. Haamuna, sitten terroristina, sitten terminaattorina, sitten pakenijana, sitten vapahtajana, kun olemme Osammeet käydä nämä bitit läpi. Tämän jälkeen tulee Vapahtaja, kaikkialle maailmaan, mustille tulee Murjaani.
6. Tämän jälkeen, vapahtajan uudelleen kuoltua, tehdään kivisiä patsaita, ja uudeleen miinoja. Tulisen lopun jälkeen tulee satojen vuosia tämän jälkeen suuri määnjäristys (66).
7. Kuitenkaan, kaikkien ei ole pakko hyväksyä muutosta kristittyjen klassisesta haamuksi.

4

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akbar

SUURA 16
      Harmageddon on tuleva.
      1. Kuule, harmaista ja kolmosista tai kahdeksikoista sanotaan, että silloin emme tiedä, käymmekö omiamme vai muita vastaan.
      2. Millä säännöllä voittajat valitaan? Totisesti, sodassa ei ole voittajia, vaikka peleissä onkin.

• Akbar Virhe

Em oli suura 116 D = 74 H

• kyllapa olette ...

suura 3,54
      suura 8,17

• jou jou

Et liene ainoa, joka on halunnut Koraania muuttaa... Heitäpä samaa Raamattuun... menee taatusti läpi seuraavassa kirkolliskokouksessa!! niin kuin kaikki aikaisemmatkin lisäykset ja muutokset!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51