Vikakoodi PO351 eli mitä mahtaa tarkoittaa suomeksi? Kyseessä Fiat Punto -02.
Vikakoodit
7
2623
Vastaukset
- testataan
P0351 lIgnition Coil A Primary/Secondary Circuit Malfunction
- por2upo
Koita kirjoittaa ensikerralla parempaa suomea!
- testataan
por2upo kirjoitti:
Koita kirjoittaa ensikerralla parempaa suomea!
Mitähän sinä tuolla tarkoitat. Luin tuon koodin selitteen eobd-mittarin listalta ja minulle on herttaisen yhdentekevää mitä se tarkoittaa.
- Jukorpel
Fiat Punton vikakoodit p0351 ja p0352 viittaavat siis puolavikaan.
Harmillisen usein vika on kuitenkin itse ecu:ssa.
Sen että missä vika on voi kätevästi varmistaa vaihtamalla puolat keskenään ristiin ja tarkistaa vikakoodin nollauksen jälkeen tuleeko sama vikakoodi jälleen vai onko vika siirtynyt toiseen puolaan.
Jos vika ei siirry ongelma on melko varmasti ecu:ssa. Jos siirtyy kyseessä puolavika.
Olen korjannut ainakin IAW 59F ja IAW 5AF mallisia ecu:ja.
Lisätietoja pkjuha2@gmail.com
Juha - Anonyymi
vikakoodi P0130 mikähän mahtaa olla vikana
- Anonyymi
O2 Sensor Circuit Malfunction. Eli viittaa happianturin vikaan.
- Anonyymi
viittaa sähköjohtonipussa puolat, lambdat, suuttimet olevaan maavuotovikaan. Yleensä ohitetaan "uudella" eculla mistä ohitetaan kyseinen ecun "turva" häiriö katkaisu. Motec, 3 pykälää hihna väärään kohtaan ja kannenlasku.. n. 100hp :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410