Tilasin just setin tauluja tuolta -> ikitaulu.fi
Onks kellään kokemusta?
Ikitaulu.fi Uusia ampumatauluja!!
12
651
Vastaukset
- pistoolitaulut
En tiedä noita mutta itse käytettiin pistoolitauluja pidemmässä matkassa joskus, hyviä kyllä siihen, isompia.. kiväärilläkin.
- näädänkiertäjä
No eipä noi kovin uusia ole.. Malli kyllä on..
Kestää paremmin ku pahvitaulut..
Eipä tauluja muualta kannata hommata. ikitaulut on pikkasen aidomman näkösiä..
supitauluja kävin aamulla reijittämäs :D
- skeptinen epäily
No jos tilasit, niin mikset itse hanki kokemusta tilaamillasi...
Tai no tuskin tilasit... Pistit vain noin ihan mainosmielessä... - metsämies88
Joo, epäilytti vaan ku en o ennen noista kuullu et mikä juttu. No kattoo kun/jos ne nyt sieltä tulee lähipäivinä..
- Kairankiertäjä007
Just tilasin tauluja tuolta, on kyllä hyvän näköisiä! Huomenna radalle ;)
- johanna m. kotka
Tilasin sorsatauluja, nopeesti tuli, ei valittamista.
- Elovaara A
Itse tilaan oikeastaan kaikki taulut tuolta. On näköjään tulossa herkullisen näköinen uusi kohdistustaulu!
- J Hirvi
Laadukkaita tauluja, ja nopea toimitus! Suosittelen!
- J.Pee
Kiitos vinkistä! Tilaus tehty!
- Ilpo jojensuusta
Mettäjänis haulikolle 0,39e tsibale. koko on kyllä A2, mut riittää mulle.
- Remari vm. 48
Lutkutauluja tilasin 100kpl, ihan jees. Toimii! Nopee toimitus!!!
- tykki338
moi olen käyttänyt vuosia ikitauluja punasia ja mustia sekä teeri ja jänis tauluja ja olen ollut tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748