Ripsienpidennys itse?

Ripsekäs

Haluaisin käydä ripsienpidennyskoulutuksen mutta mietin voiko pidennyksen tehdä itselleen? En viitsisi käydä jos ei voi sitten itselleen tehdä.

11

6262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo morjestas..

Siis herranjumala! Etsä nyt oikeesti voi kuvitella et ripsienpidennystä voi itselleen tehdä?! Ja koulutukseen sen takii et voisit tehä itselles... ?

• alkup.

Eli siis vastaus oli että ei? Ja jos niin miksei? Miksei koulutusta voisi sen takia käydä, kyllähän monet muutkin kauneudenhoitohommat joihin kurssitetaan, aloitetaan tekemään ensin itselle ennekuin muille.

• kopaka

siksi ei voi tehdä itselle, että ripsipidennysten tekeminen on todella tarkkaa työtä. et vaan yksinkertaisesti saa tehtyä sitä itsellesi niin, että olisi siisti ja kestävä. jos ripsipidennys on väärin tehty, siitä tulee tosi kivulias kun ripset kasvaa. lisäksi liima on todella vahvaa, sitä ei saa mennä silmään yhtään, jo liiman "huurut" kirvelevät silmiä ja jos teet itsellesi, et saa pidettyä silmäluomea oikeassa asennossa, jotta saisit ripsen asennettua oikein, ilman että huuria tai liimaa menee silmääsi. liima ei myöskään saa osua luomeen. voit toki kokeilla, se kyllä koulutuksessa ja kaikissa ohjeissa kielletään, mutta eihän sinua mikään estä kokeilemasta, sittenhän tiedät "miksi sitä ei voi itse itselleen tehdä".

sinulla ei ilmeisesti ole minkäänlaista kauneudenhoitoalan koulutusta tai kokemusta. itse olen kosmetologi, seka parturi-kampaaja eikä kummassakaan koulussa tehty itse itselleen koskaan yhtään mitään, ainakaan koulun puitteissa. kyllä ihan toisillamme harjoiteltiin, sekä asiakkailla. kyllä se on ihan eri asia tehdä esim jalkahoito itselle kuin toiselle :D

• Hiustenleikkaus

Kokeile leikata hiukset itse. Sama homma ripsissä, niitä ei voi itse laittaa.

• yellona

Korjaus: Hiukset VOI tietysti leikata itse.

• 10+4

tilasin ebaystä 9e hiustenleikkausapuvälineen, jossa on kompassi. Päätä roikottaen laitetaan tukka klipsin väliin kompassin avulla. Toimii, tuli kivat pätkityt hiukset. Olen myös itse tehnyt ripsienpidennyksen. Seppälästä tai vaikka huutonretistä yksittäisripsiä ja erillisenä myydään mustaa ripsiliimaa seppälässä (silmän kuva, piirretty paketissa) pysyy 3-4vk.

• Huhu Haloo???

Hei noin "ripsienpidennykset" jotka olet IHAN ITSE tehnyt ei oo ripsienpidennykset. Ne ovat 2 ihan eri asiaa jolla ei oo mitään tekemistä toistensa kanssa. Ripsienpidennykset maksavat yleensä 100 euroa ylöspäin, ne jotka ostat seppälästä ja liimaat ne jollain liimalla joka ei kunnolla ees kuivu on roskakamaa..

• Rehanna
        Huhu Haloo??? kirjoitti:

Hei noin "ripsienpidennykset" jotka olet IHAN ITSE tehnyt ei oo ripsienpidennykset. Ne ovat 2 ihan eri asiaa jolla ei oo mitään tekemistä toistensa kanssa. Ripsienpidennykset maksavat yleensä 100 euroa ylöspäin, ne jotka ostat seppälästä ja liimaat ne jollain liimalla joka ei kunnolla ees kuivu on roskakamaa..

miks pitää aina vastata noin ilkeesti vaikka toinen halus vaan auttaa?

• 32t

mä teen ripsiä ja olen kokeillut itselle. liima kirvelee niin peevelisti ettei se onnistu. pakko saada silmät sulki kunnolla. en enää kokeile uudestaan. mut onnea sulle jos päätät kokeilla. mee kaverin kans koulutukseen ja teette sit toisillenne...?

• Anonyymi

Tiiän et tää on vanha keskustelu mut :) juuu
      Tein itelle "ripsienpidennykset" ku ostin kicksistä jonku long lasting ripsiliiman ja irtoripsiä jotka sit liimasin. Onnistu ihan hyvin mut ripset oli vaikea saada asettumaan ripsien tyveen ja ripset ei oikein tarttunu sit kuitenki sain ne liimattua ja hienot tuli. Saa nähä kauanko kestää, pitäs olla vedenkestävää sen liiman.

• Anonyymi

Kauanko pysyi ripsissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe