ohjeita kaipaava

sokerihiirulainen

Voiko friteeraus taikinan tehdä vhh:na? mitä siihen voi käyttää?

Toiseksi kaipaisin vinkkejä herkutteluun... oon ihan kamalan perso makealle ja sokerista on tosi vaikea päästä irti! oon noudattanut vhh:ta muutoin jo toista vuotta ja hyvin menee, mutta se himskatin sokeri... teen paljon yövuoroa ja tulee otettua karkkia/suklaata mukaan kun on niin mukava mussuttaa valvoessa. Mitkä olis hyviä vhh herkkuja? sellaista näppärää naposteltavaa yötyöhön ja muutenkin?

2

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karppihippi

Friteeraustaikinasta en osaa sanoa, jotain ohjeita netistä näyttäisi löytyvän jostain speciaalijauhosta, jota saa etnisistä kaupoista. Luulisi onnistuvan mantelijauhoista ja kananmunasta?

Pika-avuksi naposteluun voisi käydä Maraboun premium 86% tumma suklaa.

Itse teen makeita vaahtoja yksinkertaisesti erytritoolista ja steviasta.

Esim. purkki eherman maitorahkaa, erytritoolia 2-4 rkl, 15 tippaa vanilija (tai muuta makua) steviaa ja 5g pähkinäöljyä. Tulee makea pähkinäinen rahka.

Toinen yksinkertainen on 2 kananmunaa ja erytritooli vatkataan vaahdoksi ja siihen 15-20 tippaa suklaa- tai toffeesteviaa. Suklainen tai toffeinen "mousse" on valmis.

Erytritoolin ja noita makustevioita saa ainakin iherbistä. Koodilla KUW080 saat ensimmäisestä tilauksesta 5$ alennuksen.

• Tärkeintä on jättää viljat kokonaan pois, koska ne sekoittavat elimistöä ja ruokkivat makeanhimoa. Mun suosikki on kermakaakao: 1dl maitoa 1dl kermaa ja kaakaota 2 rkl. Kannattaa kuumentaa liedellä jos mahdollista, koska mikro tuhoaa ravinteita. Myös metsämarjat ja herukat murskattuina ovat hyviä kerman kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51