Voiko friteeraus taikinan tehdä vhh:na? mitä siihen voi käyttää?
Toiseksi kaipaisin vinkkejä herkutteluun... oon ihan kamalan perso makealle ja sokerista on tosi vaikea päästä irti! oon noudattanut vhh:ta muutoin jo toista vuotta ja hyvin menee, mutta se himskatin sokeri... teen paljon yövuoroa ja tulee otettua karkkia/suklaata mukaan kun on niin mukava mussuttaa valvoessa. Mitkä olis hyviä vhh herkkuja? sellaista näppärää naposteltavaa yötyöhön ja muutenkin?
ohjeita kaipaava
2
169
Vastaukset
- Karppihippi
Friteeraustaikinasta en osaa sanoa, jotain ohjeita netistä näyttäisi löytyvän jostain speciaalijauhosta, jota saa etnisistä kaupoista. Luulisi onnistuvan mantelijauhoista ja kananmunasta?
Pika-avuksi naposteluun voisi käydä Maraboun premium 86% tumma suklaa.
Itse teen makeita vaahtoja yksinkertaisesti erytritoolista ja steviasta.
Esim. purkki eherman maitorahkaa, erytritoolia 2-4 rkl, 15 tippaa vanilija (tai muuta makua) steviaa ja 5g pähkinäöljyä. Tulee makea pähkinäinen rahka.
Toinen yksinkertainen on 2 kananmunaa ja erytritooli vatkataan vaahdoksi ja siihen 15-20 tippaa suklaa- tai toffeesteviaa. Suklainen tai toffeinen "mousse" on valmis.
Erytritoolin ja noita makustevioita saa ainakin iherbistä. Koodilla KUW080 saat ensimmäisestä tilauksesta 5$ alennuksen. Tärkeintä on jättää viljat kokonaan pois, koska ne sekoittavat elimistöä ja ruokkivat makeanhimoa. Mun suosikki on kermakaakao: 1dl maitoa 1dl kermaa ja kaakaota 2 rkl. Kannattaa kuumentaa liedellä jos mahdollista, koska mikro tuhoaa ravinteita. Myös metsämarjat ja herukat murskattuina ovat hyviä kerman kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296