toimiiko teillä garmineissa suoraan toi kun lattaatte? minä poistin heittomerkit tiedostosta kun ei poi loader kääntänyt. nyt kääntää mut ei löydä sijainteja okmeenee persianlahteen monet...
liekö testaavat edes enne julkaisuja
garmin navigaattoripaketti st1
mitä tehdä
6
142
Vastaukset
- ss-nord
Ei saa mitään selvää sun kirjoituksesta, onko kansakoulu jääny kesken?
- muita nesteitä joukk
lienee sitten sulla mennyt
- Auttasko tämä
Oliko kyseessä "csv" poi-tiedosto?, niitä on eri "murteilla", lataa netistä "PoiEdit" ja voit konvertoida sillä tiedostoja muodosta toiseen.
- 555,
aha.kyllä oli.
viimeks latautu poi loaderilla ok mutta koordinaatit oli väärinpäin ja menivät persianlahteen.- korjausta odotelless
http://aijaa.com/v.php?i=008158172467.bmp
kuvassa 2 eri tiedostoa joista kumpikaan ei toimi mun garminissa ok. jälkimmäisäessä tökkää 2 rivitys ja heittomerkit jo poi loaderiin.
- opettajan.
kaikki toimii. käänsin itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184